כותרות אחרונות
Search

מועדון הנוסע המתמיד של אל על משיק אתר להזמנת מלונות

בתמונה: ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד וכרטיס האשראי Fly Card – צילום: יוסי זליגר

מהיום אפשר לרכוש את כל החופשה בנקודות

מועדון הנוסע המתמיד של אל על משיק אתר להזמנת מלונות

האתר מאפשר צבירה ומימוש של נקודות, והוא כולל יותר מ-150,000 מלונות ברחבי העולם

מעתה חברי מועדון יכולים להזמין מלון ולשלם בנקודות שצברו; אם יבחרו לשלם בכסף ייהנו מצבירת נקודות ביחס המרה גבוה וזאת בנוסף לצבירה הרגילה

האתר כולו בעברית ומאפשר תשלום בשקלים; שירות הלקוחות יכלול מוקד טלפוני ושירות תמיכה באינטרנט בעברית 24/7

ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד: "שמנו לעצמנו למטרה להמשיך ולתת לחברי המועדון יותר ערך, שיבוא לידי ביטוי בהרחבת מגוון הזדמנויות הצבירה ומגוון הזדמנויות המימוש ומעתה ניתן להזמין את החופשה כולה בנקודות"

מהיום חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על יכולים לרכוש את כל החופשה שלהם בנקודות. המועדון משיק אתר להזמנת מלונות ברחבי העולם, המאפשר לחבריו מימוש וצבירה של נקודות. האתר ושירות הלקוחות יהיו בעברית והצגת המחירים והתשלום יהיו גם בשקלים. לאחר ההזדהות באתר, יכול הלקוח לראות בכל רגע נתון את מספר הנקודות שלרשותו, את מספר הנקודות שיצבור בהזמנת המלון ואת מספר הנקודות שיש לממש עבור המלון.

האתר מנוהל על-ידי חברה בינלאומית, המתמחה בהקמה וניהול אתרי הזמנת מלונות עבור מועדוני לקוחות של חברות תעופה וחברות תיירות. האתר כולל יותר מ-150 אלף מלונות. בהמשך נציע מלונות גם בישראל

לחברי המועדון יוצעו הצעות ערך אטרקטיביות בעולמות המימוש והצבירה. האתר יאפשר להשוות בזמן אמת את המחירים שלו למחירים של אותם מלונות באתרי תיירות מובילים כגון Hotels.com, כך שלקוחות יוכלו לראות אם הם באמת מקבלים את המחירים הטובים ביותר, מבלי לצאת מהאתר. יתרה מכך, לגולשים באתר יש אפשרות לראות דירוג וחוות דעת על המלונות של מאות אלפי משתמשים מרחבי העולם.

מחזיקי כרטיס אשראי Fly Card יצברו נקודות ביחס של  נקודה עבור כל 50 שקלים בכל הזמנת מלון וזאת בנוסף לצבירה הרגילה. חברי המועדון יצברו נקודות ביחס המרה של  1 נקודה עבור כל 80 שקלים, גם כן בנוסף לצבירה הרגילה.

חוויית השימוש באתר תהיה פרסונלית, כך שכל חבר מועדון יוכל לראות בזמן אמת את יתרת הנקודות שלו וכמה נקודות הוא יצבור מביצוע הזמנת המלון.

האתר מביא עמו בשורה גדולה חברי המועדון ומחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD שיוכלו להשתמש בנקודות מחוץ לעולם התעופה. הלקוח יחליט כמה נקודות הוא ירצה לממש על הזמנת מלון, החל מ-100 נקודות.

ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד וכרטיס האשראי Fly Card – צילום: יוסי זליגר

ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד וכרטיס האשראי Fly Card: "שמנו לעצמנו למטרה להמשיך ולתת לחברי המועדון יותר ערך, שיבוא לידי ביטוי בהרחבת מגוון הזדמנויות הצבירה ומגוון הזדמנויות המימוש ומעתה ניתן להזמין את החופשה כולה בנקודות. האתר שלנו נמצא בחזית של אתרי הסחר העולמיים ומעניק ללקוחות כלים נוחים להשוואה ולביצוע הזמנה משתלמת".