כותרות אחרונות
Search

מובילאיי הישראלית ו-HERE ישתפו פעולה ב-REM™ ובטכנולוגיית-Open Location Platform

מובילאיי הישראלית וחברת HERE ישתפו פעולה ב-REM™  ובטכנולוגיית-Open Location Platform  על מנת לאפשר מיקור המונים ליצירת מפות HD לנהיגה אוטונומית

איינדהובן, הולנד וירושלים: חברת HERE ומובילאיי, המובילות באספקת טכנולוגיות לכלי רכב חכמים, הכריזו היום על כוונתן לתוכנית לשותפות אסטרטגית שתמזג את טכנולוגיות הנהיגה האוטונומיות של שתיהן להיצע משופר המוביל מסוגו ליצרני רכב.

 

  • שתי החברות מתעתדות לנקוט במיזמי שיתוף הפעולה הבאים: אינטגרציה של טכנולוגיית Roadbook™ של מובילאיי בטכנולוגיית HD Live Map של HERE.

  • Roadbook™ של מובילאיי תשולב כרובד נתונים ב-HERE HD Live Map, שירות הענן בזמן אמת של HERE המיועד לכלי רכב ממוכנים באופן חלקי, מירביאו מלא. המידע מ-Roadbook™ יספק רובד חשוב נוסף של מידע המאפשר מוּדעוּת קונטקסטואלית (הקשרית) באמצעות איסוף מידע על ציוני דרך ומידע הנוגע לכביש, לסייע למכונית האוטונומית להיות מוּדעת יותר לסביבת ולפיכך אף להיות מסוגלת להגיב טוב יותר לסביבתה, כמו גם לאפשר מיצוב מדויק יותר של המכונית על הכביש.

  • השימוש של מובילאיי בפלטפורמת המיקום הפתוחה של HERE

מובילאיי תשתמש בפלטפורמת המיקום הפתוחה (Open Location Platform) של HERE לקליטה ועיבוד של נתוני חיישנים ותצפית גולמיים (ROAD SEGMENT DATA – RSD), ליצירה ותחזוקה דינמית של מוצרי Roadbook™. פלטפורמת המיקום הפתוחה של HERE היא הדור הבא של פלטפורמה זו שפותחה בכדי לתמוך בקליטה, העשרה ועיבוד של נתוני זמן אמת מבוססי מיקום עבור מגוון ענפים, לרבות ענף הרכב.

  • HERE תשתמש בנתוני חיישנים ותצפית גולמיים של מובילאיי

HERE תשתמש ב-RSD, כמו גם ב-Global Roadbook™ (GLRB™) שנאספו ונצברו ממותגי רכב מסוימים המצוידים בטכנולוגיית מובילאיי בכדי לתמוך בזיהוי שינויים ובתחזוקת ה-HD Live Map של HERE. זיהוי שינויים בעולם האמיתי והתאמת המפה בהתאם, הינו קריטי לתכנון אסטרטגיית נהיגה טובה יותר על-ידי המכוניות האוטונומיות. ככל שיותר נתוני חיישנים יהיו זמינים מיצרני כלי רכב המצוידים בטכנולוגיית REM™ של מובילאיי, כך תתעדכן ה-HD Live Map של HERE במהירות רבה עוד יותר ויתקצר משך הזמן לשיקוף המציאות (Time To Reflect Reality).

 

"אנו בונים מפת HD גלובלית עדכנית שתהפוך לסטנדרט לנהיגה אוטונומית וליישומים אחרים של האינטרנט של הדברים ׁIoT)) הזקוקים למידע ושירותים מדויקים ומבוססי מיקום," אמר אדזארד אוברביק (Overbeek), מנכ"ל HERE. "אנו מרחיבים במהירות את היכולת הזו ואני שמח מאוד שאנו יכולים להאיץ את העבודה עם מובילאיי, שהינה שותפה אסטרטגית שלנו ולחזון שלנו לגבי כיוון ההתפתחות של ענף הרכב וענפים אחרים."

תמונה של מייסדי מובילאיי , פרופ' אמנון שעשוע וזיו אבירם – צילום: יח"צ

"מיפוי ברזולוציה גבוהה הוא גורם חשוב באיפשור הנהיגה האוטונומית. טכנולוגיית REM™ של מובילאיי, המאפשרת חילוץ נתונים במיקור המונים, בשילוב עם העיבוד ברקע של Roadbook™ ומשולב ב-HERE HD Live Map הינה קריטית להבטחת עדכונים דינמיים בקירוב לזמן אמת," אמר פרופסור אמנון שעשוע, יו"ר ו CTO של  מובילאיי. "אנו שמחים לעבוד עם HERE ליצירת סטנדרט של "מפת HD של העולם", הממנף בשלב הראשון את גודל הציים של מותגי רכב מסוימים, מתוך מטרה להרחיב את היוזמה לכלל התעשייה בשלב מאוחר יותר."

 

במקביל מתכוונות שתי החברות לבחון הזדמנויות נוספות שבהן מוצריהן ושירותיהן משלימים אלה את אלה על מנת לספק תמיכה נוספת לחברות רכב בקידום הנהיגה האוטונומית ואסטרטגיות ניידות ככלל.

 

אודות HERE

HERE, החברה המפתחת את פלטפורמת המיקום הפתוחה, מאפשרת לבני אדם, ארגונים וערים לרתום לשירותם את עוצמת המיקום. הבנת העולם דרך עדשת המיקום מאפשרת לנו להעצים את לקוחותינו להשיג תוצאות טובות יותר – בין אם מדובר בסיוע לעיר לנהל תשתית או לארגון לטייב את נכסיו ולהנחות את נהגיו ליעדם בבטחה. למידע נוסף על אודות HERE, לרבות הדור החדש של שירותי פלטפורמת המיקום שלנו המבוססת בענן, בקרו ב-http://360.here.com וב- www.here.com.

אודות מובילאיי

מובילאיי  אן. וי. (NYSE: MBLY) היא המובילה העולמית בפיתוח ראייה ממוחשבת ולמידת מכונה, ניתוח נתונים, לוקליזציה ומיפוי עבור מערכות סיוע מתקדמות לנהג (ADAS) ונהיגה אוטונומית. הטכנולוגיה של החברה שומרת על נוסעים בטוחים יותר בכבישים, מפחיתה את הסיכון לתאונות דרכים, מצילה חיים ובעלת היכולת לחולל מהפך בחוויית הנהיגה הודות לאפשור נהיגה אוטונומית. אלגוריתמי התוכנה הקנייניים של החברה ושבבי EyeQ® פרי פיתוחה מבצעיםפענוח  מפורט   של שדה הראייה על מנת לצפות התנגשויות אפשריות עם כלי רכב, הולכי רגל, רוכבי אופניים, בעלי חיים, מפגעים ומכשולים אחרים. מוצרי החברה מסוגלים גם לזהות סימוני דרך כגון נתיבים, שולי כביש, מחסומים ועצמים דומים; לזהות ולקרוא תמרורים, שלטי הכוונה ורמזורים; ליצור Roadbook™ של מסלולים מקומיים המתאימים  לנהיגה וציוני דרך חזותיים באמצעות  REM™; ולספק מפות לנהיגה אוטונומית. מוצרי החברה משולבים או ישולבו בדגמי מכוניות של 25 יצרני רכב בעולם. מוצרי החברה זמינים לרכישה גם בנפרד בתחום ה aftermarket.

 

הצהרה צופה פני עתיד

הודעה זו לעיתונות כוללת גם מידע צופה פני עתיד. מילים ומושגים כגון "מאמין", "מתכוון", "מצפה", "פרויקטים", "צופה", ו"עתיד", או ביטויים דומים, נועדו לזיהוי הצהרות הצופות פני עתיד. אמירות אלה הן תחזיות בלבד המבוססות על הציפיות והתחזיות הנוכחיות לגבי אירועים עתידיים. גורמים רבים עשויים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות באופן מהותי מכל אמירה צופה פני עתיד ולפיכך אין להסתמך יתר על המידה על הצהרות אלה