כותרות אחרונות
Search

מהדורה ייחודית של מותג הוויסקי המוביל בלנטיינ'ס פיינסט

Ballantine's city sight Tel Aviv

מהדורה ייחודית של מותג הוויסקי המוביל בלנטיינ'ס פיינסט הנותנת במה לעיר תל אביב דרך עיניו של זוכה פרס ישראל בצילום, אלכס ליבק

בלנטיינ'ס פיינסט, הוויסקי מספר 1 באירופה, מגיע לישראל במהדורה ייחודית המעניקה במה לעיר שתמיד נשארת נאמנה לעצמה:

תל אביב דרך עיניו של זוכה פרס ישראל בצילום, אלכס ליבק.

 

המהדורה התל אביבית כוללת כ-30,000 בקבוקים, כאשר על הבקבוק תמונות אייקוניות של תל אביב דרך מבטו הייחודי של אלכס ליבק, זוכה פרס ישראל בצילום.

 

חיי תל אביב המצולמים על הבקבוק מאפיינים את חיי העיר התוססים והאזורים המרכזיים בה. תל אביב, המוגדרת כעיר ללא הפסקה- החל מחיי היום יום המתחילים בזריחה בחופי תל אביב, צועדים בין הרחובות מאלנבי הסואנת אל תוך שוק הכרמל הצבעוני, למגדלים המוארים בשעות בין הערביים ועד לצלילי המוזיקה ולהופעות שברחובות ולאחרוני הבליינים בשעות הקטנות של הלילה.

 

בלנטיינ'ס סיטי סייטס הנה סדרה עולמית חדשה המבטאת הומאז' לחיים האורבניים ברחבי העולם, ומעבירה את אורח החיים האופייני לצרכני בלנטיינ'ס.

בלנטיינס סיטי סייט קרדיט אלנבי

בכל מדינה בעולם מושק בקבוק ייחודי, המוקדש לעיר המרכזית של אותה מדינה ובו משולבות תמונות אייקוניות של מוקדים אורבניים, של כל אחת מהערים המרכזיות בנפרד.

 

בלנטיינ'ס פיינסט, וויסקי סקוטי בעל איכות יוצאת מן הכלל.התערובת הייחודית של המאלטים והגריין וויסקי המובחרים ביותר יוצרים וויסקי ייחודי, בעל מרקם נעים ואלגנטי.

 

בלנד מושלם של השראה ואותנטיות הראוי לשאת את חותמת האיכות של ג'ורג' בלנטיינ'ס.

 

תכולת מוצר: 700 מ"ל

מחיר מומלץ לצרכן: 89 ₪  

 

אודות בלנטיינס פיינסט:

בלנטיינ'ס פיינסט הינו וויסקי נעים ואלגנטי, הבלנד של בלנטיינ'ס כולל למעלה מ-52 מאלטים שונים מארבעת קצוות סקוטלנד בינם מילטנדוף וגלנבורג'י  הידועים באופיים החלק, העדין והמאוזן, היוצר וויסקי שופע ארומות וטעמים, עם נגיעות של וניל, שוקולד ותפוח.