כותרות אחרונות
Search

מותג הבושם DKNY המוכר והאהוב DELICIOUS DKNY BE משיק מהדורה מוגבלת בבקבוק תפוח אייקוני המכוסה ב 1,800 קריסטלים מנצנצים!

מותג הבושם DKNY – דונה קארן ניו יורק משתף  פעולה עם מותג הקריסטל היוקרתי סברובסקי (SWAROVSKI) ומשיק בושם במהדורה מוגבלת ומפוארת.

מדובר בבושם במהדורה מוגבלת ומפוארת עם הניחוח המוכר והאהוב DELICIOUS DKNY BE בבקבוק תפוח אייקוני המכוסה ב 1,800 קריסטלים מנצנצים!

במסגרת שתוף הפעולה ימכרו בעולם בסה"כ 55 בקבוקי בושם כאלה. בישראל יימכרו שניים בלבד!

צילום- יח"צ חו"ל

 

במסגרת ההשקה בישראל, 8 מעצבי אופנה ותכשיטים עיצבו את הפרשנות האישית שלהם לבושם בהשראת סברובסקי. היצירות יוצגו בתערוכה בקניון רמת אביב בין התאריכים 16-28.2

דונה קארן משיקה מהדורת דה לוקס של האו דה פרפיום Be Delicious בעיצוב אייקוני של התפוח מעוטר בקריסטל סברובסקי.

כ-1,800 קריסטלים מנצנצים של סברובסקי, במגוון של ארבעה גדלים, שימשו לעיטור אמנותי ומיומן של פקקי הבקבוקים בעבודת יד שנמשכה 12 שעות למכסה.

כל אחד מעיצובי הקריסטל במהדורת הדה לוקס, הכוללת 55 בקבוקים בלבד בעולם, הוא ייחודי ומתהדר בקריסטל משובח וממוספר שעובר בקרת איכות קפדנית. המרכיבים היקרים מעניקים זוהר לכל דבר בסביבתם, יוצרים אקססורי מתוחכם  וניחוח נחשק.

 

בישראל יימכרו שני בשמים כאלו.
מחיר לצרכן- 1,365 ₪
ניתן להשיג: בחנות סופר- פארם, קניון רמת אביב בלבד

#DKNY_TLV
#DKNY_Crystilized

במסגרת ההשקה בישראל, נעשתה פנייה לבכירי המעצבים בארץ והם נתנו פרשנות מקומית שלהם ועיצבו את הבושם מחדש, בהשראת הקריסטלים של סברובסקי. היצירות יוצגו במסגרת תערוכה בקניון רמת אביב, מול הסופר פארם, בין התאריכים 16-28.2.

המעצבים שהשתתפו בפרוייקט:
ירון מינקובסקי, ליטל קלמנסון, אפרת קסוטו, קרן וולף, מיכל נגרין, לי גרבנאו, גליה להב וגינת מויאל וישגב רותם HOTCROWN

צילום- יח"צ חו"ל

ההשראות ליצירת המוצר הגיעו מ:

ירון מינקובסק

יצוב הבושם קיבל את השראתו מהקו המנחה בקולקציית אביב-קיץ 2017 של המעצב ירון מינקובסקי – אורנומנטיקה של ארט דקו משולבת בניחוח אוריינטלי.

הדיאלוג בין צבעוניות הבקבוק והטקסטורות יוצרות  צורה אורגנית  זורמת המתכתבת עם הבקבוק ומעניקה  זוהר הוליוודי  עם קריצה אוריינטלית.

אפרת קסוטו 
את ההשראה קיבלה אפרת קסוטו מהתפוח, פרי עץ הדעת בגן עדן.

העיצוב נשען על הפנטזיה, החלום, גן עדן קסום והרמוני.

חומרים: מתכת בציפוי כסף ושיבוץ אבני סברובסקי

צילום- יח"צ חו"ל

מיכל נגרין
יצירת מוזיאקה סיפורית על גבי הבקבוק מעולמות התוכן של מיכל נגרין שכוללים גלויות בתלת ממד וביניהם קריסטלים של סברובסקי וכדורי פנינים מיניאטוריים.

לי גרבנאו
את ההשראה לעיצוב קיבלה לי גרבנאו מתפוח הזהב, הידוע במיתולוגיה היוונית כסמל נצחי ליופי ונשיות. אלת האהבה הגישה תפוח לנסיך פאריס בהבטחה שימצא את האישה היפה בעולם.

קרן וולף
הניחוח של הבושם העלה בקרן וולף זיכרון של ריח פרחים בילדותה והיא בחרה לחבר את הזיכרון הזה עם מה שמזוהה עם העיצובים העכשוויים שלה ויצרה מיצג עדין של כתר קטנטן, הנראה כלקוח מעולם האגדות. הבושם יושב על פרח שנעשה בעבודת יד ומעליו כתר מיניאטורי.

ליטל קלמנסון
ההשראה לעיצוב של ליטל קלמנסון היא עונת האביב והפריחה המחודשת.

הגוון של הבושם מזכיר עלי בוסר של תחילת הפריחה וההתחדשות.

גינת מויאל וישגב רותם HOTCROWN
בבסיס ההשראה עומד המירוץ האינטנסיבי שבו אנו חיים.

האישה המודרנית מנסה לא לאבד את עצמה אבל יודעת שאת המלכה שבה איש לא יוכל להכניע.

גליה להב
את ההשראה קיבלה גליה להב מקולקציית האופנה שהציגה לאחרונה בשבוע האופנה בפריז, קולקציית ״רומן ויקטוריאני״ שנוצרה בהשראת התקופה הוויקטוריאנית באנגליה ומקבילתה ״התקופה היפה״ בצרפת.

פלטת הצבעים מאופיינת בצבעים עמוקים כמו שחור על כל גווניו, זהב וארד, אדום חם, גווני ורוד עתיק וסגולים סמוקים שנצבעו כמעט רובם, ביד, כדי להדגיש את השורשיות של אותה תקופה ואת ההדים שיצרה.