כותרות אחרונות
Search

מבצע ברשת ויקטורי קונים 8 מוצרי חלב של תנובה ומקבלים כרטיס מוזל בעלות 29.90 ש"ח למופע בחנוכה

תנובה ורשת "ויקטורי" במבצע לחג החנוכה

קונים 8 מוצרי חלב של תנובה בסניפי רשת "ויקטורי"

 ומקבלים כרטיס מוזל בעלות 29.90 ש"ח למופע של יובל המבולבל בחנוכה

המבצע בתוקף עד 29.12 או עד גמר המלאי

.

תנובה ורשת ויקטורי יוצאות במבצע משותף לרגל חג החנוכה במסגרתו קונים 8 מוצרי חלב של תנובה באחד מסניפי רשת "ויקטורי" ומקבלים כרטיס מוזל בעלות 29.90 בלבד למופע "אופס הילדים התכווצו" בכיכובם של יובל המבולבל, ציפי שביט, מיכל הקטנה ועוד שתעלה במהלך חופשת חג החנוכה. במסגרת המבצע שיחל מחר 15.11 ועד 29.12 יחולקו אלפי כרטיסים בעלות מוזלת של 29.90 שקלים במקום 139 שקלים.

tnuva-2

צילום: יח"צ

.

מנכ"ל רשת ויקטורי ומבעלי השליטה, אייל רביד, אמר כי "אני מברך על שיתוף הפעולה הייחודי עם תנובה. מטרתנו ביציאה למבצע זה היא לאפשר לקהל לקוחותינו ליהנות בחופשת החג עם ילדיהם ממופע צבעוני, שמח ומושקע במיוחד באמצעות מחיר מוזל לכרטיס. רשת ויקטורי תמשיך לפעול להוזלת העלויות שגובה יוקר המחייה מהצרכן"

tnuva-15

אורית בן עמי מנהלת טרייד מרקטינג בתנובה: "אנו שמחים להוביל שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם רשת ויקטורי. מטרתנו היא להעניק ללקוחות שקונים מוצרי תנובה הטבה מיוחדת לרגל חנוכה ולהקנות להם חוויה משפחתית מהנה ובעלות מוזלת. אנו נמשיך לפעול ולהציע ללקוחותינו בנקודות המכירה הטבות יחודיות ואטרקטיביות המעניקות ערך מוסף רלוונטי"

.

קבלת ההטבה ורכישת הכרטיסים תתבצע באמצעות קוד שיתקבל בחשבונית הקניה אותו יש למסור במשרד הכרטיסים "פשבר" או בטלפון 8023*.

tnuva-16

"אופס הילדים התכווצו" מאת יובל שם טוב – השחקנית ציפי שביט מגלמת דמות בשם טמבולינה הממציאה מכונה שמגדילה חפצים באופן משמעותי. יובל המבולבל ומיכל הקטנה הם שכנים שנכנסים אל ביתה של טמבולינה ובטעות מפעילים את המכונה. המכונה הופכת את השניים לגודל של גרגירי אבק. במהלך ההצגה יובל ומיכל יוצאים להרפתקה מרגשת כשהם קטנים ועושים הכל על מנת לחזור לגודלם הטבעי.

 

לרשימת תאריכי ההצגות המלאה: לחץ כאן

המבצע מוגבל לרכישת עד 3 כרטיסים על כל 8 מוצרי חלב של תנובה.