כותרות אחרונות
Search

מארוול חושפת שבב ראשון מסוגו לתקשורת אתרנט ב-2.5 וב-5 גיגה-ביט לשניה

צילום: CC0 Public Domain Free for commercial use  No attribution required

מארוול חושפת שבב ראשון מסוגו לתקשורת אתרנט ב-2.5 וב-5 גיגה-ביט לשניה

חברת מארוול חושפת שבב חדש – טרנסיבר PHY, Alaska® M 88E2180, שהוא הראשון מסוגו בעולם התואם הן לתקן IEEE 802.3bz והן למפרט NBASE-T Alliance לתקשורת אתרנט במהירות 2.5 ו-5 גיגה ביט לשניה, על גבי כבלים מסוג CAT5e. השבב החדש יאפשר לארגונים להשתמש בתשתיות אתרנט קיימות במהירויות גבוהות במיוחד.

ארגונים גדולים חווים עליה דרמטית ברוחב הפס הנדרש להם, הנובעת מהתרחבות השימוש בווידיאו, צמיחת נפחי אחסון וצורכי גיבוי, ואימוץ טכנולוגיות מבוססות ענן. ארגונים רבים התקינו תשתיות אתרנט CAT5e, המוגבלות בדרך כלל לתקשורת במהירות גיגה-ביט אחד. השבבים החדשים יאפשרו לארגונים ליהנות ממהירות תעבורת נתונים גבוהה עד פי חמישה מזו של מוצרים קיימים.

השבבים מסדרת Alaska ניתנים לשילוב עם משפחת מתגי התקשורת Prestera של מארוול, שיחד מספקים פתרון מלא לתקשורת מהירה בסביבת הארגון, החל ממתגים בני 8 IOs לארגונים קטנים ובינוניים, ועד למתגים בני 24-48 IOs לארגונים גדולים.

לנקודות גישה אלחוטיות מסוג 802.11ac ו-802.11ax, מציעה מארוול את משפחת מעבדי ARMADA המשלבים את הטכנולוגיה המתקדמת מסוגה המבוססת על ארכיטקטורת ARM, וערוכים להשלים את ה-PHYs מדגמי Alaska לסוגיהם, תוך מענה לדרישה הגוברת לתקשורת Wi-Fi בקצבים של מעל גיגה-ביט לשניה, ומעבר לסביבת 2.5 ו-5 גיגה ביט לשניה.

מנכ"ל מארוול ישראל גיא אזרד – צילום: יח"צ חו"ל מארוול

לדברי מיכאל צימרמן, סגן נשיא במארוול ומנהל קבוצת ה-Networking: "מארוול מחויבת לספק את פתרונות ה-Networking הטובים ביותר לדור הבא של מהירויות האתרנט בארגונים, מה שיאפשר זרימת מידע בצורה מהירה, יעילה ואמינה."

אודות מארוול

מארוול היא מובילה עולמית בתעשיית השבבים בתחומי תקשורת, אחסון ומחשוב. מארוול ישראל היא בין החברות הגדולות בארץ לפיתוח שבבים ללא ייצור (Fabless) ופועלת בשני אתרי פיתוח – בפתח תקווה וביקנעם. המרכז הישראלי עוסק בפיתוח השבבים לתחום הנטוורקינג – מנוע הצמיחה המרכזי של מארוול, שרובו מפותח בארץ, מערכות מיתוג (Switching) למרכזי הנתונים של ארגונים ולחוות ענן של ספקים. כמו כן, מפותחות בו מערכות מוכללות (SoC – ר"ת System on Chip) למגוון יישומים.

למידע נוסף: http://marvell-israel.co.il/