כותרות אחרונות
Search

מאמא עוף משיקה שניצל בצורת אותיות

לקראת שנת הלימודים

מאמא עוף משיקה שניצל בצורת אותיות

במסגרת המהלך צרכנים נתבקשו להצביע לבחירת צורת השניצל הבאה של מאמא עוף

 למעלה מ-15,000 איש השתתפו והצביעו !

 

מאמא עוף מרחיבה את סדרת השניצלים ומשיקה שניצלים בצורת אותיות. כמו כל מגוון השניצלים של מאמא עוף, גם "שניצל אותיות" עשוי עם 100% חזה עוף, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא תוספת מונוסודיום גלוטמט.

 

ההחלטה על צורת השניצלים הבאה של מאמא עוף התקבלה באמצעות מהלך דיגיטלי שנערך בחודש פברואר השנה ובמסגרתו אלפי צרכנים בחרו ברוב קולות בשניצל בצורת אותיות. במקום השני נבחר שניצל בצורת כלי תחבורה ובמקום השלישי שניצל בצורת נסיכות.

 

שניצל אותיות מושק בטיימינג מושלם לקראת שנת הלימודים ויוכל לעזור להורים ללמד את הילדים לקרוא בצורה כיפית. צורות האותיות בטעם האהוב יהפכו את הארוחה לחינוכית ויאפשרו למידה תוך כדי הארוחה.

 

רוני בהט, מנהלת אגף השיווק והפיתוח בחטיבת המזון, תנובה: "מאז ומתמיד תנובה קשובה לצרכנים שלה, הפעם בחרנו לקחת צעד אחד קדימה ולשתף אותם במהלך חווייתי של בחירת צורת השניצל, שבסופו של דבר הם גם יראו על הצלחת בארוחת הערב שלהם. לשמחתנו התקבלה החלטה של שניצל בצורת אותיות אשר מביא עמו ערך מוסף חינוכי של למידה מהנה".

אריזה במשקל 700 גר'.  כשרות מהדרין הרב צפניה דרורי, להשיג ברשתות הנבחרות.

 

אודות מאמא עוף
מאמא עוף הינו מותג מוצרי עוף מוביל, בעל מגוון רחב של מוצרים קפואים ומצוננים מוכנים לאכילה, המיוצרים במפעל בקרית שמונה. מוצרי מאמא עוף מיוצרים תחת בקרת איכות מתקדמת ביותר, תוך הקפדה על טעם, איכות וטריות. כל השניצלים עשויים עם 100% חזה עוף, ללא חומרים משמרים, ללא ניטריטים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא תוספת מונוסודיום גלוטמט.