כותרות אחרונות
Search

לראשונה: עושים "סיבוב אולמות" מהבית סרטון וירטואלי תלת-מימדי 360 מעלות

במקום לכתת רגליים בין האולמות בחיפוש אחר המקום לחתונה, מרכז הכנסים והאירועים LAGO משיק סרטון וירטואלי תלת-מימדי 360 מעלות, בו ניתן לצפות דרך הסמארטפון מכל מקום

בין אם מדובר בחתונה, בר-מצווה, ברית/ה או כל אירוע אחר, רובנו מכירים את החיפוש המתיש וכיתות הרגליים בין אולמות האירועים. בכדי להקל על מלאכת החיפוש, מרכז הכנסים והאירועים LAGO בראשון לציון משיק סרטון טכנולוגי המזמין את הצופה לסיור תלת-מימדי מקיף ומעמיק במתחם, בכל זווית אפשרית.

מאחורי יצירת הסרטון  עומד משרד הפרסום THE BOX שלטובת הפרסומת עשה שימוש בטכנולוגיה ייחודית המושתתת על 7 מצלמות רחפן (DRON) המצלמות במקביל, ומאפשרות לצופים ליהנות מהסיור בכל זווית אפשרית. הצופים זוכים להשקיף על כל מרכז האירועים והכנסים מחוצה לו, להביט בשקיעה על האגם שלמרגלות המקום, ואף לשוטט בין החללים השונים, החל מהמטבח, דרך האולמות ועד לסוויטות המפוארות בעיצובו של האדריכל פיצו קדם.

אודות LAGO:

מרכז הכנסים והאירועים LAGO משתרע על שטח של 7,000 מ"ר וכולל 2 אולמות, סוויטה ברמה של חמישה כוכבים המותאמת לליל כלולות באירוע חתונה, מרחב טבעי ופתוח המשלב אגם, צמחייה עשירה ופינות ישיבה.

המטרה העיקרית בהקמת LAGO היא להעניק לקהל הישראלי חוויה שטרם נחשף אליה על-ידי חשיבה על הפרטים הקטנים, בין אם מדובר באירועים עסקיים או פרטיים. לשם כך, רתם היזם והבעלים ראובן אלה את האדריכל הבינלאומי פיצו קדם, שתכנן בקפידה את המתחם בהתאם לקו המינימליסטי המאפיין אותו. ה-LAGO כולל 2 אולמות: LAGO SPIRIT- אולם בעל חלל של 1600 מ"ר בגובה 7 מטרים הבנוי ללא מפלסים, כך שניתן לשנות את מראו על-פי דרישה.LAGO SOUL- אולם בגודל 700 מ"ר המותאם לאירועי בוטיק אינטימיים יותר, אשר מעוצב בקפידה כמעין מסעדת שף.

 

מרכז הכנסים והאירועים LAGO

http://www.lago-events.co.il

072-2800100