כותרות אחרונות
Search

לקראת יום העצמאות – חברת 'כרמל דיירקט' יוצאת במבצע אטרקטיבי על גריל גז T2 מבית המותג 'גרנדהול'

לקראת יום העצמאות

חברת 'כרמל דיירקט' יוצאת במבצע אטרקטיבי על גריל גז T2 מבית המותג  'גרנדהול'  – הפתרון המושלם לחוויית צלייה במרפסות שמש בבתים

3,100 שקלים במקום 3,500 שקלים (כולל כיסוי מהודר נגד מים)

להשיג בלעדי באולם התצוגה של 'כרמל דיירקט'

המבצע בתוקף עד 31.5.2016 ו/או עד גמר המלאי

כשהאביב מגיע, הפופולאריות של החצר והגינה עולים, כמו גם מרפסות השמש וגם אם אין לכם גינה, ורק מרפסת שמש? זה הזמן לשדרג את גריל הגז או לרכוש חדש. חברת 'כרמל דיירקט', המייבאת ומשווקת בישראל מגוון מותגים מובילים בעולם בתחום כלי הבית, אביזרי בישול ריהוט הגן החצר ועוד, מציעה פיתרון מושלם לחוויית צלייה המתאימה במיוחד  למרפסות שמש, אך לא רק.

gril 1

גריל גז חדשני ומסוגנן מדגם T2 הוא הפתרון האידיאלי להצבת גריל גז במרפסות שמש או גינה קטנה וצפופה. הגריל נייד, ומצוייד בגומחה חבויה המיועדת למיכל הגז. לגריל 4 מבערי נירוסטה ומפזרי להבה בציפוי פורצלן. מדפי הצד של הגריל מתקפלים, כך שאם המרפסת קטנה או צרה הם אינם תופסים מקום בעת האיחסון.

משטח הצלייה בגודל 45X55 ס"מ ומשטח חימום ובישול בקומה השנייה. לגריל שתי רשתות העשויות ברזל יצוק ומצופות פורצלן ואמייל. עוצמת חום גבוהות במיוחד: 48,000 BTU מידות הגריל: 54 ס"מ (עומק), 120 ס"מ (גובה), 116 ס"מ (אורך)

 

מחיר מבצע לכבוד יום העצמאות: 3,100 שקלים במקום 3,500 שקלים (כולל כיסוי מהודר נגד מים)

תוקף המבצע: 31.5.2016 ו/או עד גמר המלאי

הובלה לבית הלקוח בתוספת 350 שקלים / הובלה והרכבה בבית הלקוח 450 שקלים (גדרה עד חדרה)

ניתן להשיג באולם התצוגה של היבואן 'כרמל דיירקט' רחוב המלאכה 13 א.ת. צפוני לוד ובסניף החדש CARMEL OUTDOOR רחוב משכית 1, הרצליה פיתוח

וכן באתר האינטרנט של החברה: www.carmeldirect.com | 1-700-700-642

חברת 'כרמל דיירקט' הוקמה בשנת 2004, מייבאת ומשווקת בישראל באופן בלעדי את מיטב המותגים והיצרנים בעולם. החברה מתמחה בייבוא, שיווק והפצה למבחר המוצרים של המותגים שברשותה, תוך שימת דגש על איכות המוצר, אחריות ומתן שירות. החברה עובדת בשני שווקים עיקרים – עולם כלי הבית ועולם סביבת החוץ.

בעולם כלי הבית ניתן למצוא את המותגים המובילים: SLICER: סלייסר (קוצץ ירקות רב תכליתי), 'מאסטר סלייסר', 'ספירל סלייסר' ועוד; אביזרי בישול  וכלי בית: BAMIX (בלנדר המוט הטוב בעולם), TRAMONTINA  (מותג סכינים וכלי בית מברזיל), ו- PENSOFAL(מותג סירים ומחבתות ביוקרמיים, פטנט רשום).

בין מותגי סביבת החוץ ניתן למצוא את מיטב המותגים המובילים בגרילי הגז: GRANDHALL (המציע עוצמות חום גבוהות במיוחד), NAPOLEON (המציע גרילי גז עשויים מיציקות אלומיניום, נירוסטה איכותית וטכנולוגיות מתקדמות), GRILL CAESAR (גרילי גז מודולאריים למטבחי חוץ), LYNX (גרילי יוקרה מעוצבים) ו-GRILLDOME (מעשנה וגריל פחמים). כמו כן החברה מייבאת ומשווקת מותגים איכותיים במיוחד של ריהוט גן ושמשיות:  HARTMAN(ריהוט גן וחצר), GLATZ (שמשיות).

לאחרונה התרחבה החברה ופתחה סניף נוסף תחת השם CARMEL OUTDOOR – המציע את כל הפתרונות לאירוח ולצלייה ביתית בקונספט של One Stop Shop. רחוב משכית 1, הרצליה פיתוח.