כותרות אחרונות
Search

לקראת חג הסילבסטר מגיע לך חיוך יפה במיוחד עם שיניים בריאות

לקראת חג הסילבסטר מגיע לך חיוך יפה במיוחד עם שיניים בריאות

איך נשיג את החיוך המושלם בשביל למצוא את הנשיקה המושלמת ?

קשה לחשוב על חג סקסי וזוהר יותר מערב הסילבסטר – השמפניה המבעבעת, הנשיקה הלוהטת, הספירה המשותפת לאחור והתקווה לשנה חדשה וטובה יותר, הופכות את מסיבת השנה החדשה לאירוע הכי חם של השנה.

ד"ר מרק לוין, בעלים ומנכ"ל מרפאת "מדיקליניק", מעניק טיפים והמלצות בנושא בריאות הפה לשנה בריאה ומתוקה במיוחד.

מרפאת מדיקליניק הינה המרכז לרפואת שיניים רב תחומית המנוהלת ע"י ד"ר מרק לוין, מציעה לקראת החגים טיפול חדשני שיפתור את כל בעיות רפואת שיניים ויעניק לך חיוך מושלם.

מחקרים רבים מראים לאורך השנים, כי קיים קשר ישיר בין המראה החיצוני להרגשה הפנימית והביטחון העצמי שאנו משדרים כלפי חוץ. ברגע שאדם מרוצה מהמראה החיצוני שלו הוא מקרין זאת החוצה מה שמעלה את הביטחון העצמי ומשפיע על הבחירות וההצלחות שלו בחיים.

חג הסילבסטר וציון השנה החדשה בעולם כולו היא תקופה מצוינת לדאוג לבריאות הפה ולא פחות חשוב למראה השיניים והחיוך שלנו, שהוא בעל השפעה עצומה על חיינו באופן מודע ובלתי מודע.

מרפאות "מדיקליניק" מציעות מגוון טיפולים מיוחדים ביניהם – ביצוע השתלות וטיפולי שיניים מורכבים בהרדמה כללית באישור משרד הבריאות מה שמאפשר לבצע טיפול בודד במקום סדרת טיפולים ארוכים, טיפול בחרדה דנטלית הכוללים טיפולים תרופתיים והתנהגותיים כמו היפנוזה רפואית, טיפולי לייזר המתקדמים ביותר המאפשרים טיפול ללא זריקות והרדמה, רפואת שיניים אסטטית – ציפויי שיניים מתקדמים מסוג למייניט וכתרי זרקוניה, שחזור סתימות, טיפולי חניכיים, הלבנת שיניים ועוד.

שדרות שאול המלך 37, תל אביב יפו, 03-691-1138

medik-1

טיפים מדר מרק לוין בעלים ומנכ"ל מרפאת "מדיקליניק"

  1. איך בוחרים מרפאת שיניים? תחילה יש לבדוק שלמרפאה יש רישיון מטעם משרד הבריאות, לרופאים וכמובן לחדרי הניתוח. צריך לוודא שבקליניקה יש חדרי ניתוח וחדרי התאוששות הכוללים את המכשור המתקדם ביותר. חשוב לוודא שהמרדים עובד באופן קבוע בקליניקה ושהוא בעל ניסיון בתחום.

  2. איך לקבל חיוך של כוכב הולוודי? אני ממליץ על ציפוי למינט, זהו ציפוי מיוחד המורכב על השן ויכול להיות בכל צורה וצבע , לא כואב ולא פוגע בשיניים, מתאים למי שרוצה לטפל בבעיית  שיניים עקומות , רווחים קדמיים וכתמי עישון.

  3. איך לטפל בחרדה דנטלית ? חרדה מטיפולי שיניים גורמת לרבים להזניח את בריאות השיניים. היום יש פתרונות רבים כמו תרופות הרגעה, גז צחוק היפנוזה ואפילו טיפולים בהרדמה כללית.

  4. טיפול שיניים בהרדמה כללית- עד לאחרונה מטופלים שסבלו מבעיות שיניים מורכבות נאלצו לעבור סדרה כואבת וארוכה של טיפולים, היום ניתן לעבור את כל הטיפולים בהרדמה כללית ובטיפול אחד בלבד. באמצעות טכנולוגיית הלייזר ברוב המקרים אין כאבים כלל וניתן לחזור פעילות ביום שלמחרת.

  5. כיצד להימנע מדלקת חניכים? יש להקפיד על צחצוח שיניים יסודי, שימוש בחוט דנטלי ומי פה, ביקור אצל שיננית כל שלושה חודשים ומעקב ע"י רופא מומחה. חזרה של דלקת חניכים עשויה להעיד על נטייה לסוכרת לכן אם הדלקת חוזרת כדאי לגשת להיבדק.

  6. מה היתרונות של טיפול שיניים בלייזר? טיפול לייזר הוא ממוקד ועדין, יש בו פחות חיתוך, פחות דימום, פחות כאבים, ברוב המקרים ניתן להשתמש ללא הרדמה והוא חוסך את הרעש המטריד של המקדחה.