כותרות אחרונות
Search

לעצב את חדר השינה כל בוקר מחדש עם מותג הלבשת הבית "ורדינון"

מותג הלבשת הבית "ורדינון" מעצב את חדר השינה שלכם כל בוקר מחדש

ורדינון משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2017 ומפתיעה עם קולקציה מקורית עם אמירה עיצובית עדכנית המשלבת בדים מכותנה יוקרתית עם עושר ויזואלי מרתק

לכתבה על ציפיות לכריות לצביעה עצמית של המותג ורדינון לחץ כאן

רכות קלאסית או הדפס עשיר !? סאטן יוקרתי או טקסטורה של "כאילו לא עושה עניין" !? ואולי גם וגם במגוון שילובים מרתקים ומרעננים !? קולקציית אביב-קיץ 2017 של חברת ו"רדינון" – מותג הלבשת הבית המוביל בישראל, שואבת השראה מהגישה העיצובית העדכנית של בתי האופנה המובילים בעולם ומביאה לחדר הכי אינטימי בבית הישראלי את חופש הבחירה ב- Look and Feel הנחשק.

שלמה זוהר יו"ר דירקטוריון נעמן, פאולה רוזנברג ואסנת רוזנברג מנהלת חטיבת ורדינון – צילום: יח"צ

אסנת רוזנברג, מנהלת חטיבת ורדינון: "היצירתיות שמאפיינת את קולקציית 2017 של ורדינון מאפשרת להרכיב מכל סט מגוון שילובים מרתקים של טקסטורות וצבעים – מהקלאסי ועד לטרנדי ביותר"……….."המצעים החדשים של ורדינון הודפסו על בדי כותנה איכותיים ומלטפים בטכניקה ייחודית שמאפשרת הטבעת הדפס שונה על כל צד של הציפה, באמצעותם ניתן לרענן את חדר השינה ערב ובוקר אף מבלי להחליף את המצעים".

 

בהשראת טרנדים מובילים בעיצוב וסטיילינג עולמי, אבל בלי לוותר גם על אמירה עיצובית מקומית ומקורית גיבשה נבחרת מעצבות הבית של ורדינון קולקציה מרתקת המעניקה לכל אחת ואחד חוויית שינה עם חלומם האישי – מהיוקרתי, עדין וקלאסי ועד להכי טרנדי וחדשני שיש ברוח ה- Mix & Match.

צילום: רותי דותן

קולקציית אביב קיץ 2017 של ורדינון עושה טוב גם לעין וגם למגע. סדרת ה- VINTAGE HOUSE לשוחרי היוקרה עשויה בדי כותנה יוקרתיים – כמו פרקל וכותנה מצרית עם תיפרי תחרה, ריקמה ייחודית ובחיתוך לייזר – בטכנולוגיות החדישות ביותר. סדרת הג'רסי, לעומתה, תפורה מבד 100% כותנה סרוג רך ונעים למגע, בטקסטורה הכיפית של חולצת טריקו.

 

צילום: רותי דותן

Stefany – vintage house

מבחינת הצבעוניות, כוללת הקולקציה החדשה של ורדינון סדרות שהצבעים השולטים בהן הם שחור ולבן עם נגיעות צבע, בתוספת של מוטיבים גיאומטריים של פסים ונקודות, סדרות עם הדפסים שמכניסים לחדר השינה את האביב בצבעי מים מרגיעים וגם סדרות דוגמת ה- KEEP CALM עם הלוק השמיימי שמעוטר בהדפסי כסף המיוצרים בישראל בטכנולוגיה ששומרת על הברק גם אחרי אין ספור כביסות.

צילום: רותי דותן

   

La Luna – Keep Calm 

לסדרת URBAN מראה מינימליסטי צעיר עם נגיעות שמביאות אל המיטה השראה משולבת עיסוקים עם בילויים. ולאלה שעדיין מצליחים להשאיר את הסמארטפון מחוץ למיטה, עיצבו בורדינון גם קולקציה "מדברת";  הקולקציה שואבת השראה מחולצות ה-T המדליקות עם שלל משפטים שכולם יכולים להתחבר אליהם ולהיכנס למיטה עם חיוך על השפתיים.

 

 MAKE UP & WAKE UP

הסדרת  עושה שימוש מעודן בפרחים בצבעים רכים שנלקחו מעולם האיפור.

צילום: רותי דותן

לא רק במיטה, לקראת האביב חידשה ורדינון גם את קולקציית המגבות ואביזרי הנוי, כשבמטבח ובחדר האוכל היא מחדשת במפות חג ומגבות ייחודיות באריגת ג'קארד, בלוק ציורי.