כותרות אחרונות
Search

לילה לבן במתחם שרונה – יום חמישי 29.6.2017! – צילום ראש חוצות

הלילה לא הולכים לישון !

אירועי לילה לבן  2017 בשרונה תל –אביב  !

הכי גדול, הכי מגוון, הכי אטרקטיבי  הכי תל אביבי

מיטב המסיבות, ההופעות והאירועים הכי חמים בעיר

לילה לבן יום חמישי 29.6.2017!

 

שרונה תל אביב מציעה את אירועי הלילה הלבן הכי חמים הכי תוססים והכי שווים בעיר. בברים, במסעדות ובבתי הקפה של שרונה יחכו למבלים הפתעות מגוונות, מבצעים והרבה אלכוהול.

 

כל האירועים כולם יתקיימו בפארק שרונה המשתרע על פני 50 דונם  ומהווה את רחבת הבילויים הגדולה ביותר בתל אביב. האירועים יתקיימו לאורך כל שעות הלילה. העסקים בשרונה יהיו פתוחים עד השעות המאוחרות של הלילה ובהן יוענקו מגון הטבות לקהל המבלים.

צילום ראש חוצות

בין האירועים החמים של לילה לבן בשרונה :

  • ברחבה הדרומית (קלארו/ויסקי בר /סטורי) במת הופעות אשר תארח החל מהשעה 21:00 את DORJ , דורג' הוא מוסיקאי הנע בין סול -אלקטרו-אינדי פופ עם קול מיוחד ונדיר שלא ניתן להתעלם ממנו ומככב בפסטיבלים באירופה, מיד לאחריו בשעה 22:00 יעלו אלישע בנאי והשודדים למופע בלתי נשכח, דורג' ישוב לבמה מיד לאחר סוף ההופעה ועד השעה 24:00.

  • ברחבת הגלגיליות החל מהשעה 20:00 ועד 24:00 תתקיים מסיבת ריקודים לוהטת עם מסך ענק, די.ג'י מטורף והכל תחת הקונספט של JUST DANCE האינטראקטיבי, בנוסף, בכל 45 דק' נקבל פריצות מדהימות של מגוון רקדניות שירימו את הרחבה.

  • ברחבת המוסיקה תתקיים הופעתה של להקת GROOVIN החל מהשעה 21:00, הלהקה המורכבת מזמרת ושלושה נגנים מבצעת שירים מובילים מכל הזמנים, בעברית ולועזית, ערב שכולו כיף, מוסיקה טובה והרבה שמחה.

  • ברחבה המרכזית יתקיים ערב בלתי נשכח, הרחבה המרכזית בשרונה תהפוך בלילה לבן למתחם ישיבה מהמם ומואר עם הרבה שמחה, שתיה ואוכל טוב, בשעה 20:00 יעלה די.ג'י שיפתח את הערב במוסיקה מעולה, בשעה 21:00 יעלה הרכב מוסיקלי מפתיע בסיום ההופעה תמשך המסיבה אל תוך הלילה.

  • ברחוב דוד אלעזר יוצבו מיצגי אור ענקיים וחיים אשר מלווים במוסיקה מהממת אשר מזמינים את העוברים ברחוב לחוויה על חושית בלתי נשכחת מהשעה 21:00 ועדש 24:00 , המיצגים ישטפו את הרחוב באור ומוסיקה אמנותיים וססגוניים במיוחד.

צילום אבי הראל

קישור לעמוד הפייסבוק של שרונה תל אביב: https://he-il.facebook.com/SaronaTLV/

הלילה – כולנו יוצאים לבלות בשרונה !