כותרות אחרונות
Search

ליימן שליסל מרחיבה את משפחת מוצרי הרשי (HERSHEY'S)- ריזס (Reese's)

ליימן שליסל משיקה את: ריזס (Reese's)– קרם בוטנים וקקאו קרם משובח למריחה ולהכנת קינוחים  מבית מותג השוקולד האמריקאי  'הרשי'

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת דברי המתיקה המובילה בישראל, מרחיבה את משפחת מוצרי הרשי (HERSHEY'S) בישראל, ומשיקה קרם בוטנים ושוקולד חדש מבית ריזס (Reese's) השייך למותג הרשי:

ריזס (Reese's)– קרם בוטנים וקקאו, בעל מרקם סמיך וטעם עשיר של חמאת בוטנים ושוקולד המספקים חוויה מענגת ומפנקת. השילוב המיוחד בין הבוטניםוטעמם המלוח לבין טעם השוקולד  המתקתק, מעניקים לו ייחודיות וחווית שימוש הבאות לידי ביטוי במרקם ובטעם יוצאי הדופן המבדלים אותו מבין ממרחים אחרים הקיימים בשוק. השילוב המושלם של טעם השוקולד וחמאת הבוטנים מזוהה מאד עם מותג ריזס והפך אותו זה מכבר לפופולארי ולאהוב ביותר בקרב הצרכנים ברחבי העולם.

ריזס (Reese's)– קרם בוטנים וקקאו מצטרף למשפחת מוצרי האפייה של הרשי הכוללת גם סירופ שוקולד נהדר כתוספת לגלידה, להכנת משקאות שוקו ולקישוט עוגות וקינוחים; הרשי נטיפי שוקולד חלב מעולה לאפייה וריזס נטיפי קרם בוטנים ייחודיים לאפייה.

rizes 1

את ריזס (Reese's)– קרם בוטנים וקקאו החדש, כמו גם את כל מוצרי הרשי וריזס  ניתן להשיג ברשתות המובילות ובכל החנויות הפרטיות במחיר מומלץ של 19.90₪ לצנצנת המכילה 368 גרם. המוצר כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי, בהשגחת ה-OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מוצרי הרשי וריז'ס מיובאים ומשווקים בישראל על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת מובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון.  ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 איש. באתר ליימן שליסל –  www.l-s.co.il  ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.