כותרות אחרונות
Search

ליימן שליסל מרחיבה את מגוון שוקולד הפרימיום ריטר ספורט ומשיקה את סדרת האגוזים השלמים…..

 חדש מליימן שלייסל, אגוז בכל קוביה

מותג השוקולד ריטר ספורט (Ritter Sport) מחדש ומשיק: סדרת האגוזים השלמים

שוקולד הפרימים המוכר עכשיו  בסדרה היוקרתית  Nut selection המלאה באגוזי לוז או שקדים שלמים

 

ליימן שליסל מרחיבה את מגוון שוקולד הפרימיום ריטר ספורט (Ritter Sport) ומשיקה סדרה חדשה ויוקרתית: ריטר ספורט – סדרת האגוזים השלמים.

 

סדרת האגוזים השלמים של Ritter Sport כוללת 4 טעמים נפלאים:

*  Ritter Sport שוקולד חלב מעולה עם אגוזי לוז שלמים

  *  Ritter Sport שוקולד מריר מעוולה עם אגוזי לוז שלמים

*  Ritter Sport שוקולד לבן מעולה  עם אגוזי לוז שלמים

*  Ritter Sport שוקולד חלב מעולה עם שקדים שלמים

 

השוקולדים החדשים של Ritter Sport בסדרת הסופר פרימיום מכילים אגוזי לוז  או שקדים שלמים ומשובחים, אשר נבררו ונבחרו בקפידה ובהתאם לסטנדרטים המוקפדים של מותג הפרימיום Ritter Sport.

צילום: יח"צ ריטר ספורט

מהדורת האגוזים השלמים מצטרפת לסדרת הטעמים העשירה והמגוונת של מותג Ritter Sport הידוע בעיצובו המיוחד –  טבלאות מרובעות באריזות צבעוניות ובקולקציה המשובחת שלו המונה 9 טעמים נוספים ויוקרתיים בהם: שוקולד מריר מעולה ממולא מרציפן, שוקולד חלב מעולה עם צימוקים ואגוזי לוז, שוקולד מריר מעולה 73% מוצקי קקאו, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם פרלין, שוקולד חלב מעולה ממולא מוס קקאו, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם קוקוס וחלב, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם חלב וקקאו וביסקוויט, שוקולד חלב מעולה עם שברי עוגיות ושברי אגוזים ושוקולד חלב מעולה ממולא מוס קרמל ושברי שקדי מומלחים.

 

מחיר והיכן ניתן להשיג

את סדרת האגוזים השלמים החדשה של שוקולד הפרימיום Ritter Sport כמו גם את הטעמים הוותיקים של המותג, ניתן להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות.  מחיר השוקולדים  בסדרה החדשה 10.90 ₪. שוקולד Ritter Sport מגיע באריזה צבעונית ומעוצבת המשתנה בהתאם לטעם השוקולד, אריזות סדרת האגוזים השלמים מבודלות בעיצוב עם תמונה ממשית של השוקולד והאגוזים מבפנים פס צבע ייחודי לטעם ודגל הזהב Nut Selection שעל האריזה כל אריזה מכילה 100 גרם שוקולד מעולה ואגוזים/ שקדים שלמים.

 

כל טבלאות השוקולד של Ritter Sport הינן כשרות בהשגחת רבנות ברלין ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

שוקולד Ritter Sport מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא, שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בחברה מועסקים  למעלה מ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל –  www.l-s.co.il ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.