כותרות אחרונות
Search

ליימן שליסל מציעה מהדורה מיוחדת וכשרה לפסח של בונבוניירות מרסי במחיר מבצע לכבוד החג

גם בפסח אומרים מרסי על מי שאת/ה

ליימן שליסל מציעה מהדורה מיוחדת וכשרה לפסח של בונבוניירות מרסי במחיר מבצע לכבוד החג

 

ליימן שליסל מציעה לכם לאחל חג שמח וכשר ולומר תודה עם השוקולדים הכי טובים.  בימים אלה עולה על המדפים מהדורה מיוחדת, כשרה לפסח וחגיגית של בונבוניירת מרסי במבחר טעמים, וגדלים. בונבוניירות מרסי – מכילות אצבעות שוקולד מובחר, במגוון טעמים, מוצעות במגוון אריזות מעוטרות בעיצוב אלגנטי ואביבי ובהן כל אצבע של שוקולד עטופה בנפרד:

 

  • מרסי באריזה האדומה הקלאסית, מוצעת במהדורה חגיגית וכשל"פ של 250 גרם ובאריזת חג כשל"פ של 400 גרם. כל אריזה מכילה אצבעות שוקולד ב- 8 טעמי שוקולד חלב ושוקולד מריר נפלאים ואיכותיים. מחירי בונבוניירות מרסי: 250 גרם – 21.90 ₪; 400 גרם -44.90 ₪.

 

  • מרסי שוקולד חלב באריזה הכחולה – בונבוניירה כשל"פ המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד חלב מעולה ומשובח במגוון של ארבעה טעמים שונים: קרם אגוזים, שוקולד חלב, שקדים-אגוזים וקרם פרלין, מוצעת במחיר מבצע של: 21.90 ₪ 

 

  • מרסי שוקולד מריר באריזה החומה, בונבוניירה כשל"פ המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד מריר מעולה ומשובח במגוון של ארבעה טעמים שונים: מרציפן, קפה ושמנת, מוס שוקולד מריר וקרם שוקולד מריר. מוצעת במחיר מבצע של:21.90 ₪.

 

היכן ניתן להשיג: את  הבונבוניירות החגיגיות והכשרות לפסח של מותג מרסי, כמו גם את כל מוצרי ליימן שליסל הכשרים לפסח, ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות ובחנויות לדברי מתיקה.

צילום: אפרת אשל

שוקולד מרסי מיובא ומשווק בישראל ע"י ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה לאורך כל השנה מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים ולכבוד פסח מציעה מגוון רחב של חבילות שי כשרות לפסח. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל –  www.l-s.co.il  ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.