כותרות אחרונות
Search

ליימן שליסל, מחדשת ומרחיבה את מגוון מוצרי 'הרשי' הנמכרים בארץ

ליימן שליסל  מרחיבה את משפחת מוצרי 'הרשי' (HERSHEY'S) בישראל ומשיקה: הרשי קוקיס אנד קרים – דרופס (drops Cookie's & Creme) מטבעות בטעם שוקולד לבן עם שברי עוגיות לצריכה כחטיף או לקישוט עוגות וקינוחים

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מוצרי חברת 'הרשי' (HERSHEY'S) בישראל, מחדשת ומרחיבה את מגוון מוצרי 'הרשי' הנמכרים בארץ ובתוך כך משיקה מוצר חדש ומסקרן: הרשי'ז קוקיס אנד קרים דרופס (HERSHEY'S Cookie's & Crème drops) –  מטבעות בטעם שוקולד לבן עם שברי עוגיות מזוגגות.

הרשי'ז קוקיס אנד קרים דרופס  מיועד לצריכה כחטיף מתוק וכן מתאים לקישוט עוגות וקינוחים שונים. המוצר מציע חווית טעמים מפנקת במיוחד – שילוב מנצח בין שברי עוגיות עשירות וטעם מעודן של שוקולד לבן – כל מטבע מזמן חוויה מפנקת ומענגת.

מחיר והיכן ניתן להשיג

את הרשי'ז קוקיס אנד קרים דרופס החדש, כמו גם את כל משפחת מוצרי הרשי'ז המשווקים בישראל, ניתן להשיג ברשתות המובילות ובחנויות הפרטיות במחיר מומלץ לצרכן של 6.5 ₪ לאריזה המכילה 59 גרם של מטבעות. המוצר כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי, בהשגחת ה-OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

hersa 1

הרשי, יצרנית השוקולד הגדולה ביותר בצפון אמריקה משווקת את מוצריה ב-60 מדינות ברחבי העולם. מותג הרשי העולמי בעל מחזור מכירות של כ-7 מיליארד דולר בשנה ומחזיק בכ-45% נתח שוק משוק השוקולד האמריקאי  הנאמד ב- 12 מיליארד דולר. הרשי הינו מותג מוביל ואהוב מאד בקרב הצרכנים בעולם כולו ובארה"ב בפרט שם מוצרי הרשי  מככבים בסרטים וסדרות טלוויזיה.

מוצרי הרשי מיובאים ומשווקים בישראל על ידי חברת ליימן שליסל. החברה הוקמה בשנת 1955 ונחשבת מובילה ביבוא, שיווק והפצה של מוצרי מתיקה ומזון נבחרים.  ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  למעלה מ-500 איש. באתר ליימן שליסל –  www.l-s.co.il  ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים המובילים אותן מייבאת ומשווקת בישראל.