כותרות אחרונות
Search

"ליימן שליסל", יבואנית ומשווקת מותג מנטוס מציעה את בקבוקי המסטיק של מנטוס במבצע מיוחד לזמן מוגבל

חדש – מסטיק MENTOS עם מתקן מיוחד לרכב

מסטיק מנטוס במבצע מיוחד לזמן מוגבל:מארז של שני בקבוקי מסטיק מנטוס + מתקן מיוחד לרכב ב- 16.90 ₪ בלבד

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג מנטוס מציעה את בקבוקי המסטיק של מנטוס במבצע מיוחד לזמן מוגבל.

במסגרת המבצע מציעה: מארז הכולל שני בקבוקים של מסטיק מנטוס ללא סוכר + מתקן מיוחד לתפיסת בקבוק המסטיקים אותו מרכיבים על המזגן ברכב.

המתקן המיוחד מאפשר למקם את בקבוק המסטיקים במקום נח, נגיש וזמין לשימוש בזמן נסיעה.

מארז המבצע של מסטיק מנטוס מוצע עם מגוון טעמים של מסטיק מנטוס (בכל מארז שני הבקבוקים הם מאותו הטעם), בהם: מנטה, מנטה עדינה, מנטה מתוקה, פירות מנטה ופירות אדומים וליים. המסטיקים עצמם גדולים בהשוואה למסטיקים אחרים וטעמם  המרענן נשמר לאורך זמן.

בקבוקי המסטיקים מעוצבים, שימושיים ומאפשרים סגירה ופתיחה חוזרת בקלות, שמירה מצוינת על טריות המסטיקים לצד נוחות שמירה ונשיאה גם בתיק או במשרד.

mentos 2

צילום: אפרת אשל

כמו כל מוצרי המסטיק של מותג מנטוס, כך גם המסטיקים בסדרת הבקבוקונים, הינם  מסטיקים איכותיים, ללא סוכר, שומרים על טריותם וטעמם המצוין לאורך זמן ומיוצרים באיכות גבוהה במיוחד תוך שמירה על סטנדרטים מוקפדים ביותר.

מחיר והיכן ניתן להשיג: את המארז המיוחד של מסטיק מנטוס בבקבוק + מתקן לרכב, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק. מחירו של המארז  16.90 ₪ בלבד.

מותג מנטוס מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  למעלה מ-530 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר החברה –  www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.