כותרות אחרונות
Search

לואקר מציג, הוופלים הקלאסים במהדורת חג מוגבלת המכילה 50% יותר ! ללא שינוי במחיר

"לואקר" מכבד את  ראש השנה

שנה טובה ומתוקה מתחילה עם הוופלים הקלאסיים של לואקר.

לואקר מציג הוופלים הקלאסים במהדורת חג מוגבלת המכילה  50% יותר ! ללא שינוי במחיר

 

לכבוד השנה החדשה, לואקר מציעה את הוופלים הקלאסיים, המוכרים והאהובים במהדורה מוגבלת המכילה 50% יותר וופלים – ללא כל שינוי במחיר.

 

המהדורה החגיגית והמוגבלת של הוופלים הקלאסיים של לואקר, בשני טעמים: במילוי קרם אגוזי לוז ובמילוי קרם שוקולד, מוצעת במשקל 262.5 גרם (במקום 175 גרם) וללא שינוי במחיר- 10 ₪ בלבד.

 

כמו כל מוצרי לואקר, כך גם הוופלים הקלאסיים של לואקר, מיוצרים באיכות יוצאת דופן ובלתי מתפשרת, ומכילים רכיבים טבעיים, ללא צבעי מאכל, ללא שומן טראנס וללא חומרים משמרים.

צילום: יח"צ

מחיר והיכן ניתן להשיג:
את הוופלים הקלאסיים המוגדלים של לואקר (262.5 גרם), ניתן להשיג בשופרסל, יינות ביתן, רמי לוי, חצי חינם, יוחננוף, טיב טעם ועוד,  במחיר של 10 ₪ בלבד (זהה למחיר אריזת 175 גרם). המוצר בעל כשרות חלבית (לאוכלי אבקת חלב נוכרי),  בהשגחת ה- OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

מוצרי לואקר מיובאים ומשווקים בארץ על ידי ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בחברה מועסקים  למעלה מ-500 עובדים, בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל אתר –  www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.