כותרות אחרונות
Search

להיראות בערב הפרום (נשף הסיום) כמו כוכבות הקולנוע הגדולות על השטיח האדום !

Get the look !

להיראות בערב הפרום כמו כוכבות השטיח האדום

 כך תשיגי את המראה הזוהר של כוכבת הקולנוע תילאן בלונדו, שגרירת לוריאל פריז, שנראתה כך בפסטיבל קאן

 

רבות וטובות בחרו לאחרונה להפציע באירועים הרותחים ביותר דווקא בשמלות גווני הניוד; תוך שימת דגש על הסילואטים והטקסטורות של השמלות והבדים. ג'יג'י חדיד עשתה את זה במט גאלה עם שמלה הנדסית ומרהיבה בצבע גוף וכעת אנו רואים גרסת ניוד מאוירת ומרהיבה לא פחות על תילאן בלונדו, דוברת לוריאל פריז, בפסטיבל קאן.

 

לדברי עדי פרג', מנהלת הדרכה של לוריאל פריז: "גם בערב הפרום (הנשף) ,טרנד הניוד הולך נהדר עם ביטחון עצמי גבוה: "הנוכחות שלי כה חזקה, שאין לי צורך בצבע חזק כדי להראות שהגעתי." אז גם אם בגד בטוטאל- ניוד זה לא בשבילכם, תוכלו לבחור בטוטאל לוק לבן או שחור ולהראות שאתם בעניינים עם לוק איפור מתאים".

צילום: יח"צ

כך תשיגי את המראה הזוהר המושלם לערב הפרום:

  1. עור חלק הוא הסוד למראה איפור מינימליסטי ומושלם. בחרי במייק אפ התואם את גוון עורך במדויק. רצוי לבחור בבסיס בעל לחות ובגימור טבעי, שיעניק לעורך את הכיסוי הרצוי תוך שמירה על מראה טבעי וחלק. (ליצירת הבסיס השתמשי במייק אפ True Match של לוריאל פריז)

 

  1. טיפ: ערבבו סומק בגוון טבעי יחד עם הברונזר שלכם, ופסלו את עצמות הלחיים בהברשה ממרכז האוזן לכיוון מרכז הפנים. לקבלת המראה החד כשל תילאן –  הצללה זו תחת עצמות הלחיים מדמה עצמות לחיים דומיננטיות. ותרו על הדגשת תפוחי הלחיים.  (ליצירת הלוק השתמשי בסומק True Match בגוון 140 יחד עם ברונזר גלאם ברונז דואו)

צלם מוטי פישביין

  1. לגבות בעלות נוכחות משמעותית בלוק זה, יש להיעזר במסקרה כהה לגבות (כן, בחרו בגוון אחד כהה יותר משיער ראשכם) סרקו את הגבות מהחלק הפנימי כלפי חוץ. לנועזים שביניכם מומלץ לעשות זאת בתנועות סירוק קלות כלפי מעלה, כדי לעבות את הגבות אפילו יותר. ( ליצירת מראה גבות דומננטי השתמשי ב Brow Artist Plumper של לוריאל פריז)

 

  1. בחרו בצללית בגוון שאתם אוהבים, מקשת צבעי החום, אדמה או ניוד. ליצירת הלוק בקלות, אני ממליצה על צללית בצורת סטיק. מלאו את העפעף כולו בצללית, וטשטשו בתנועות קלות בעזרת הספוגית אל מעבר לקפל העפעף. הימנעו מלהגיע לגבות! אם ברצונכם במראה חתולי ומחודד יותר, הניחו צללית סטיק בגוון שחור בקצה החיצוני של העין. (ליצירת המראה יש להשתמש בצללית בסטיק סמוקיסים, גוום חום, שחור של לוריאל פריז)

צלם מוטי פישביין

  1. ריסים עם נפח מודגש שמעניקים מסגרת דרמטית לפנים ניתן להשיג בעזרת מסקרה עם פריימר, שפשוט מעבה את הריסים, בלי טריקים ובלי חוכמות. הברישו את הריסים היטב בעזרת הפריימר הלבן, עד לכיסוי מלא של כל ריס וריס; לאחר מכן צבעו את מניפת הריסים המרשימה שיצרתם בגוון השחור והעמוק. (ליציאת מראה ריסים מלא בנפח, השתמשי במסקרה דו צדדית סופר סטאר של לוריאל פריז).

  2. שפתיים נראות מלאות יותר עם שימוש בשפתון בגוון טבעי אך מדגיש, לחותי עם גימור טבעי, שאינו מבריק מדי ואינו מאט לחלוטין. התאהבות בשפתיים של עצמכם- מובטחת. ( ליציאת מראה השפתיים השתמשי בשפתון קולור ריש בגוון ניוד של לוריאל פריז)

  • באדיבות עדי פרג'י, מנהלת הדרכה לוריאל פריז

 

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.