כותרות אחרונות
Search

כנס שיווק "העולם (כבר לא) שייך לצעירים"

כנס שיווק "העולם (כבר לא) שייך לצעירים"

פעם ידעו כולם שהעולם שייך לצעירים, אבל העליה בתוחלת החיים והשיפור ברמת החיים יצרו קהלים מבוגרים שעולם השיווק פונה גם אליהם. בעקבות כך קיימו איגוד השיווק הישראלי וחברת המחקר והאסטרטגיה SeniorMarket כנס ראשוני מסוגו, שהפגיש את אנשי השיווק עם הצרכים והדרישות של קהל הצרכנים המבוגר, ומה הן הדרכים הנכונות לפנות אליו.

אריק עופר תלמה בירו רועי גורן וסיגלית הורן גלפרין_כנס שיווק למבוגרים צילום: יח"צ

לכנס שנערך באולמי בקסיופאה בהרצליה, הגיעו כ-200 איש מעולמות התעשייה, המסחר, הביטוח, הבנקאות והאיקומרס ופגשו את בכירי Immersion Active, מסוכנויות הפרסום המובילות בעולם לשווקים המבוגרים. הכנס נפתח עם הרצאה של ואריק אופיר ורועי קורן, מנכ"לים משותפים בחברת SeniorMarket על כלכלת אריכות החיים, ההזדמנויות העסקיות הגלומות בקהלים המבוגרים כצרכנים. בנוסף נחשפו למחקר בנושא צרכנים מבוגרים, אותו הציג נעם רז, מנכ"ל חברת המחקר סי איי מידע שיווקי. עוד השתתפו באירוע: תלמה בירו מנכ"ל האיגוד, סיגלית הורן גלפרין סמנכ"ל השיווק של איגוד השיווק, הכלכלן שלמה מעוז, ענת גלעדי מנהלת השיווק של קלאב 50, שולי חן מנהל השיווק של טבע נאות, עו"ד רונית אמיר יניב ממשרד יגאל ארנון הדס זאבי מנכ"ל ביתי מקבוצת מכבי והפרסומאי אורי ביילין. חתם את הכנס פאנל בנושא "כל מה שרצית לדעת על הקהל המבוגר והתביישת לשאול?" בו השתתפו: גילה סעדיה, צבי לניר, ויורם קליינר.