כותרות אחרונות
Search

כל אחת והשפתיים שלה….ט"ו באב -חג האהבה הישראלי מעולם לא נראה חושני יותר

 ט"ו באב -חג האהבה הישראלי מעולם לא נראה חושני יותר

מומחים פלסטיים רבים קובעים:השפתיים הן הכוכבות  האמיתיות

קיילי ג'נר (18) הצעירה בבנות משפחת קרדשיאן-ג'נר, המככבות בתכנית הריאליטי המובילה בתחומה מזה קרוב לעשור, הוכיחה כי לא צריך קלטות מסוג מסויים כדי לקנות את עולמה. קיילי על אף גילה הצעיר משמשת כמודל לחיקוי בקרב נשים צעירות ברחבי העולם המבקשות לעצמן שפתיים מעוצבות בדיוק כשפתיה.

לפי נתונים שפרסמה לאחרונה האקדמיה האמריקנית לניתוחים פלסטיים עולה כי אזור הפנים המככב כיום בדרישות לטיפולים אסתטיים וניתוחים קוסמטיים הוא אזור השפתיים וכי גיל המטופלות יורד בהתמדה.  טיפולי השפתיים לא רק מעניקים מראה צעיר יותר אלא גם מראה מושך ואטרקטיבי יותר.

בעוד שהרשתות החברתיות של בנות משפחת קרדשיאן-ג'נר מרקיעות שחקים מבחינת מספרי העוקבים שלהן  גם לכוכבות קולנוע וסלבריטאיות אחרות השפעה גדולה על עיצוב מראה הפנים של נשים רבות ברחבי העולם, ביניהן ניתן למנות את ג'ניפר לורנס, סקרלט ג'והנסון, ג'ניפר גרנר, אנג'לינה ג'ולי, ביונסה, טיילור סוויפט ועוד.

sfataim 2

הועתק מ- http://cliparts.co/clipart/1525062

מה הופך שפתיים לאטרקטיביות ?

לקבלת תוצאה טובה, שפתיים צריכות לאזן את מראה הפנים וצריכות להיות בפרופורציה עם העיניים והאף. השפה העליונה צריכה להיות משורבבת מעט קדימה מאשר השפה התחתונה, כך לפי מומחי האקדמיה. השפה התחתונה צריכה להיות כמו כר עליו מניחים את השפה העליונה, וגבולותיה צריכים להיות מוגדרים היטב. הלקוחות בדרך כלל נוטים לבקש שפתיים טבעיות ומלאות.

מידת בשרנותן של השפתיים מעידה על מידת מיניותו של בעליהן: שפתיים עסיסיות ומשורבבות נחשבות כשפתיים סקסיות. מושכות. מלאות ברוח נעורים.

עוד עולה מהנתונים הללו כי קיימת עליה משמעותית בביקוש להזרקות לאזור השפתיים. המומחים מייחסים זאת לאישורם לשימוש של חומרים שונים להזרקות על ידי רשויות הבריאות בשילוב עם הרעש התקשורתי הקיים לגבי כוכבות הוליוודיות ומראה השפתיים שלהן.

לא כולנו נולדנו עם מראה שפתיים מושלם, אך כולנו יכולות להגיע לאיזה מראה שנרצה בעזרת הטיפולים החדשניים הקיימים בשוק: שפתיים עדינות, בשרניות, עסיסיות או בצורת לב. כולן יכולות להיות יפות. באופן  כללי ניתן לזהות 5 צורות עיקריות של שפתיים: צורת לב, צורת תפוח, צורת אליפסה, צורה מוארכת וצורת קשת. כל אישה בכל גיל יכולה לזהות את מראה שפתותיה ב-5 הצורות הללו.

שפתיים בצורת לב

היקף השפתיים נקי. לשפה העליונה קשת מוגדרת. לשתי השפות נפח זהה וצבע אדום חד.

שפתיים בצורת אליפסה

שפתיים עבות. מודגשות היטב ומשורבבות קדימה. הנפח הבולט שלהן מטשטש את הצורה הקלסית של השפתיים. קשת מודגשת בשפה העליונה שפתיים בצבע אדום בוהק.

שפתיים מוארכות

שפתיים צרות, בעלות קווי מתאר עדינים. הנפח לא מודגש במיוחד. נפח השפה העליונה מעט משמעותי יותר מהשפה התחתונה.

שפתיים בצורת קשת

שפתיים בצורת הקשת של קופידון, מוארכות מעט. נפחן ממוצע. מראה שפתיים מעט נמתח לרוחב.  קשת קדמית נמתחת כלפי מטה.  נפח השפה התחתונה נוטה להיות מלא יותר.

מראה התפוח

שפתיים בעלות צורה מעוגלת.  הנפח מודגש במרכזן של השפתיים. שפה עליונה בצורת קשת מובהקת  ונקיה.

sfataim 1

 דוקטור ד"ר גנדי נמירובסקי המתמחה בהליכים של עיבוי שפתיים ברשת פרופורציה: "השגת צורות השפתיים השונות נעשית באמצעות הזרקת חומרי מילוי טבעיים או קבועים: חומרים טבעיים כדוגמת חומצה הילארונית המצויה בגוף האדם, שומן עצמי או קולגן שמעצם היותם "שייכים" לגוף, בסופו של דבר גם יספגו בתוכו כעבור פרק זמן ממושך. חומרים קבועים שאינם נספגים בגוף ועשויים מחומרים סינטטיים כמו למשל סיליקון טהור, שהזרקתם מספקת תוצאה שנשמרת לשנים רבות"

ומוסיפה ד"ר גנדי: "חשוב שההליך יעשה על ידי רופא מתמחה שמבצע גם בדיקת רגישות של חומר המילוי הנבחר באזור נסתר בגוף על מנת למנוע מצב שבו הגוף ידחה אותו. לאחר שנבחר החומר הנכון, הרופא מרדים הרופא את האזור, מזריק מספר פעמים את חומר המילוי, מעסה באצבעותיו את האזור ותוך כדי מפסל את השפתיים עם חומר המילוי שהוכנס לתוכן".

sfataim 3

הועתק מ – http://cliparts.co/clipart/2737322

היתרון בשימוש בחומרים טבעיים הוא בעובדת היכולת לחדש את המילוי במידת הצורך. בין החומרים הטבעיים בולטים הללו:

קולגן – חלבון טבעי שמצוי בגוף האדם  והאחראי על גמישות הרקמות בגוף. כשהוא נעדר מהגוף בכמויות הנדרשות, כמו בעת תהליך ההזדקנות למשל- מתחילים להיווצר קמטים.

חומצה היאלרונית – רקמות העור של האדם עתירות בחומצה היאלרונית באופן טבעי. חומצה זו אחראית על ייצור הנפחים בעור. החומצה ההיאלרונית המשמשת להזרקת עיבוי שפתיים מיוצרת בתהליך מלאכותי והסינתטיות שלה מקטינה את הסיכון להתעוררות אלרגנית בקרב המוזרקים.

שומן טבעי –  שואבים מעט שומן מגופו של המטופל באזור כמו ירכיים, בטן או ישבן, מזככים אותו ומזריקים אותו אל השפתיים. מדובר כאן בתהליך ארוך יותר, המצריך גם אשפוז לצורך שאיבת השומן מן הגוף.

לסיכום, לא משנה כיצד מעוצבות השפתיים: לב, קשת או אליפסה החשוב ביותר הוא להיוועץ ברופא מומחה שיוכל לאשר את שיטת עיצוב השפתיים ובסופו של דבר להפקיד את מלאכת העשייה בידיים מיומנות ומנוסות.