כותרות אחרונות
Search

כללי ברזל – איך תטפלי בשיער שלך בימי החורף ?

כללי ברזל – איך לטפל בשיער בימי החורף ?

באדיבות חיים גלעד, מומחה בכימיית השיער ובעלי FARCOM PROFESSIONAL

 

ידוע לכל שבימי הקיץ החמים, יש צורך לטפל בשיער בשל נזקי השמש והתנאים הסביבתיים, אך בימי החורף אנו מתמודדים על בעיות אחרות שגם הן מצריכות טיפול לא מבוטל. אז מה כדאי לעשות? חיים גלעד, מומחה בכימיית השיער והבעלים של FARCOM PROFESSIONAL, מותג מוצרי הטיפוח הבינלאומי לשיער, מציע טיפים לטיפול ושיקום השיער בעונת החורף.

צילום ניר עצמון

* תספורת – הבעיה העיקרית שעלינו להתמודד איתה בימי החורף היא בראש ובראשונה לשקם את השיער לאחר חודשים ארוכים בחום של ישראל ונזקי השמש. לכן, לפני שמעניקים לשיער את מה שהוא צריך בחורף, חשוב לתקן את נזקי הקיץ ולהתחיל בתספורת או גזירת הקצוות. תספורת בחורף תוריד את הקצוות השרופים ותסייע בשלב הראשוני של שיקום השיער.

* שימוש במסכה טיפולית – שימוש במסכה הוא מומלץ כמובן כל השנה, אך בחורף במיוחד, מכיוון שהמסכה מזינה, מעשירה, מחזקת את השיער ומחזירה לו את החיות שאיבד במהלך ימי הקיץ החמים.

* טיפול בקצוות מפוצלים – בימי החורף השיער נוטה להתפצל ולהישבר ולכן כדאי להשתמש בסיליקון או סרום לשיער ולמרוח על השיער והקצוות כדי לאחד קצוות מפוצלים ולהחדיר ויטמינים חיוניים לשערה.

* הענקת הזנה – בימי החורף השיער יבש מאוד בשל מזג האוויר היבש, ולכן חשוב להקפיד להעניק לשיער לחות בעזרת חפיפה בשמפו שתואם לכם והשלמת הפעולה על ידי תכשירים המכילים כמות גבוהה של לחות.

* זמן לצבוע את השיער – אם ברצונכם לעשות שינוי ולצבוע את השיער, החורף הוא זמן נהדר, שכן בימי הקיץ הצבע נוטה לדהות מהר יותר.

צילום אירה סימנוב

את מוצרי FARCOM ניתן להשיג: במספרות המורשות ברחבי הארץ.

 

FARCOM Professional הינה חברה בינלאומית למוצרי טיפוח השיער אשר נוסדה ביוון ב-1970 ומייצרת כיום מוצרים לשוק הפרטי ולשוק מוצרי השיער המקצועי בישראל ולכ-40 מדינות נוספות ברחבי העולם. לחברה שלוש סדרות טיפוח מרכזיות: SERI, EXPERTIA, HD הכוללות מגוון מוצרי טיפוח לשיער, מוצרים לעיצוב ושיקום השיער וצבעים לשיער. Professional FARCOM עומדת בכל התקנים הבינלאומיים המחמירים ביותר, לרבות משרד הבריאות בישראל ומשווקת את מוצריה במספרות המובילות ברחבי העולם. www.farcom.co.il