כותרות אחרונות
Search

כוסות מעוצבות של "טומי טיפי" עם קשית שתיה לשמירה על משקה צונן לקיץ

כוסות מעוצבות של "טומי טיפי" עם קשית שתיה  לשמירה על משקה צונן לקיץ
הכוסות מסדרת  "אקספלורה" 
 

כוסות השתייה לפעוטות לקיץ מסדרת אקספלורה – של המותג "טומי טיפי" כוללות דגמים מעוצבים לשמירת המשקה צונן ובתוספת קשית לשתייה בקלות.

הכוסות בנפח של 260 מ"ל, מעוצבות ונוחות לאחיזה עצמאית של הפעוט בזכות עיצוב בצורת מותן צרה יותר.  הן כוללות קשית על מנת לעודד את הפעוט לשתות כמו אדם בוגר . הקשית שבכוס מוגנת במכסה לשמירה על היגיינה, והחלק שממנו שותים מתאים להברגה על כל הכוסות בסדרה, כך שאם הפעוט מעדיף פיה מסוימת ניתן להרכיב אותה על כוס גדולה או קטנה יותר מהסדרה. כמו כן, זה מקל על ההורים כיון שאחרי שמפרקים את הכוסות ושוטפים אותן, לא צריך לזכור איזה מכסה מתאים לכל כוס כשמרכיבים אותן מחדש.

בזכות הדפנות הכפולות של הכוסות המבודדות, הנוזל נשאר קריר לאורך זמן גם בשהייה בחום בחוץ.  הן אינן מטפטפות גם אם הופכים אותן לגמרי אבל הנוזל זורם בקלות גם ביניקה החלשה ביותר. השסתום קל לניקוי ומורכב מחלק אחד בלבד.

צבעים מוצעים:   ורוד בוהק וירוק עסיסי .

מחיר מומלץ לצרכן: 44.9 ₪

tippee 1

חברת "הנסיך הקטן", היא בית איכותי למותגים מובילים, ביניהם המותג האנגלי המוביל "tommee tippee" שכל מוצריו בעלי פטנטים בלעדיים. כל מוצרי החברה עומדים בתקנים האירופאיים המחמירים ביותר וכן בתקנים המחמירים של מכון התקנים הישראלי.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, ברשתות למוצרי תינוקות ובחנויות הפרטיות למוצרי תינוקות. לבירור נק' מכירה  : 08-9426633.  אתר הנסיך הקטן : www.littleprince.co.il