כותרות אחרונות
Search

כבוד למערכת הבריאות בצפון – המרכז הרפואי לגליל קיבל את התקן הבינלאומי JCI

כבוד למערכת הבריאות בצפון

המרכז הרפואי לגליל קיבל את התקן הבינלאומי JCI

המרכז הרפואי לגליל (נהריה) קיבל בימים אלו את תו התקן הבילאומי של ארגון   JCI בנושא איכות הטיפול, בטיחות המטופל והסביבה הטיפולית.

בין הבדיקות המיוחדות שנעשו במרכז הרפואי הינם מתקני האישפוז מעל ומתחת לקרקע לפעילות בעתות חירום.

הציון שקיבל המרכז הרפואי הינו גבוה ביותר – 98.3%.

המרכז הרפואי לגליל (נהריה) קיבל בימים אלו את תו התקן הבינלאומי של ארגון JCI בנושא איכות הטיפול, בטיחות המטופל, והסביבה הטיפולית (אקרדיטציה).

רופאים, אחיות ואנשי אדמיניסטרציה מטעם ארגון JCI האמריקאי בדקו באופן אינטנסיבי במשך שבוע את כל המערכות של המרכז הרפואי , ביקרו במחלקות, יחידות, מכונים, מעבדות, בדקו הליכי עבודה ואת הסביבה בה שוהים מטופלים ואנשי הצוות.

נבדקו מתקנים חיוניים , מתקני אישפוז מעל ומתחת לקרקע, נערכו בדיקות בנושא לפעילות עשייה בועדות השונות, שוחחו עם מנהלים ובעלי תפקידים ונבדקו הסטנדרטים של בטיחות ואיכות כפי שמופיע בדרישות האקרדיטציה.

ד"ר ברהום, מנהל המרכז הרפואי לגליל צילום: יח"צ

ד"ר ברהום, מנהל המרכז הרפואי לגליל: "צוות המרכז הרפואי שוקד לאורך כל השנה סביב השעון בעתות שיגרה ובעתות חירום, בדאגה לאיכות הטיפול, בטיחות המטופל והסביבה הטיפולית. מדובר בעשייה מתמדת החוצה סקטורים שבאה לידי ביטוי במבדק הסמכה שעברנו השבוע. כמו לאורך השנה כולה גם במבדק, הפגין הצוות רצינות רבה תוך הקדשת מלוא תשומת הלב להטמעת התהליך הארגוני ולהסמכת המרכז הרפואי שלנו. אני מודה לחבריי להנהלה על השותפות לאורך כל הדרך. לכל 2700 העובדים ו-300 המתנדבים בכלל האגפים, המחלקות, היחידות, המכונים והמרפאות מכלל הסקטורים: רופאים, סיעוד, פרא רפואי, ומינהל ומשק".

והוסיף: "אני חש גאווה לעמוד בראש ארגון הפועל במחויבות רבה למען הקהילה אותה הוא משרת –  600 אלף איש, שעבורם אנו מהווים את המרכז הרפואי היחיד באזור ונמצאים כאן לתת להם שירות רפואי מקצועי ואנושי ליד הבית".