כותרות אחרונות
Search

ישראייר משיקה קו חדש לבאקו בירת אזרבייג'ן

ישראייר משיקה קו חדש לבאקו בירת אזרבייג'ן

טיסת הבכורה תמריא בתחילת אוקטובר 2017

מחיר טיסה החל מ- 389$

חבילה הכוללת טיסה ומלון 5* החל מ- 499$

 

חברת התעופה ישראייר מעבה את לוח טיסותיה לקראת סוכות ומשיקה קו טיסות חדש לבאקו.  מחיר כרטיס טיסה יעלה החל מ- 389$ לאדם כולל מיסים והיטלים וחבילה של טיסה מלון בדרגת 5* תעלה החל מ- 499$ לאדם כולל מיסים והיטלים. טיסת הבכורה תמריא ב- 2.10

 

גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר מסר: " אנו מזהים כבר עכשיו ביקושים לתקופת החגים ליעדים חדשים פוטנציאל צמיחה. מצאנו כי קיימת דרישה בקרב לקוחותינו לבאקו בירת אזרבייג'ן. זהו יעד אטרקטיבי  לחופשה וטיולים מאורגנים. חבילות הנופש לבאקו כוללות  בתי מלון בדרגות 4 ו-5 כוכבים ומחירי ההשקה ממש נמוכים. ניתן גם לצאת לטיול מאורגן של נתור במחירים החל מ-749 דולר לאדם. המגמה שלנו להמשיך להגדיל ולהרחיב את היעדים אליהם אנו נשווק את חבילות הנופש המשתלמות ביותר.

צילום: יח"צ

באקו בירת אזרבייג'ן  שהוכרה כאתר מורשת עולמי של אונסק”ו , הפכה להיות אתר תיירות מבוקש בקרב האירופאים. באקו, השוכנת על חוף הים הכספי, במרחק של כ 3 שעות טיסה מישראל עברה מהפך בעשור האחרון בזכות כמויות נפט גדולות, שהפכו אותה לאחת המדינות העשירות בעולם. העיר הוא יעד תיירותי עבור אלו המחפשים מקום בו עבר, הווה ועתיד חוברים לכדי קסם ארכיטקטוני עוצר נשימה.

 

באקו משדרת יוקרה מטורפת עם לוק של דובאי ואווירה של פריז, כשהבולט בה כבר בנחיתה בשדה התעופה הוא הניקיון, לצד הפאר והיוקרה שמשדרים הרחובות, גורדי שחקים המוארים בלילה בשלל צבעים ותמונות מתחלפות, כבישים רחבים , מכוניות פאר ואוכל מצוין. בתי מלון מפנקים, חיי לילה תוססים ושפע של אטרקציות תיירותיות ולצד פארק מים ענק הממוקם על חוף הים ומציע לכל המשפחה שלל פעילויות ספורטיביות.