כותרות אחרונות
Search

יקב 1848 זכה במדליית זהב עם היין "זנים לבנים" בתחרות "טרה וינו"

50 גוונים של לבן

יקב 1848 זכה במדליית זהב עם היין "זנים לבנים" בקטגוריית היינות הלבנים של תחרות Terravino

היין "זנים לבנים" של יקב 1848 זכה במדליית הזהב בקטגוריית היינות הלבנים של תחרות Terravino ביוזמת "איש הענבים".

 

מדובר ביין לבן יבש בציר שנת 2016, צבעו ירקרק זהוב בהיר ובעל ניחוחות עם רמזים של פסיפלורה, אגס בשל, קליפות הדר, אפרסק לבן ואגוז קלוי. ליין גוף מלא ופריך עם סיומת פירותית ומרעננת. הרכב הזנים: 40% שרדונה (יושן בחבית 5 חודשים), 40% סוביניון בלאן ו-20% שנין בלאן.

 

במסגרת תחרות Terravino נשפטים מאות יינות מישראל ומרחבי העולם על ידי שופטי יין בכירים מהארץ ומחו"ל, ביניהם כתבי יין, סומליירים, קניינים, ייננים מובילים ומובילי דעת קהל רבים. התחרות הפכה לאירוע היין הבינלאומי החשוב ביותר בישראל ומשמשת בשנים האחרונות כחלון הראווה של יינות ישראל לעולם.

צילום: קרן

אילן אסולין, יינן יקב 1848: "אנו גאים מאוד בהישג הראשון של 'זנים לבנים' מדור 5, שנשלח בפעם הראשונה לתחרות ואף קטף את המקום הראשון, לאחר טעימה עיוורת. היין שזכה לחותם של איכות עומד בסטנדרטים הגבוהים והבלתי מתפשרים של היקב ואני צופה שימשיך לקטוף שבחים וציונים לשבח".

 

אודות יקב 1848:

יקב 1848, שחוגג השנה 170 שנות יין משובח, הינו יקב עלית המייצר יינות איכותיים שקנו להם מוניטין רב וזוכים בפרסים בינלאומיים. משפחת גלינה שור שומרת על מסורת ייצור יין במהלך שמונה דורות כדרך חיים, כך שהיקב מוביל את הענף המקומי ביינות סופר-פרימיום. צוות מקצועי של ייננים בינלאומיים, אגרונומים וכורמים, מובילים למצוינות חסרת פשרות ומשלבים את הידע והניסיון שהיקב צבר במשך השנים יחד עם טכנולוגיות הייצור המתקדמות בעולם.

http://www.1848.co.il/