כותרות אחרונות
Search

יקב חבל יהודה מציג יינות איכותיים לחג הפסח

יקב חבל יהודה מציג יינות מובחרים לפסח 2017

יקב חבל יהודה הוקם בשנת 2011 במטרה לייצר יינות באיכות הגבוהה ביותר. יינות היקב מופקים מכרמים משובחים בשומרון, יהודה וכן אזור מירון שבגליל העליון. עשיית היין מוקפדת ומבוססת על עקרונות ייננות קלאסיים, עבודה ידנית ויישון בחביות עץ אלון צרפתי. היקב מתמחה ביינות אדומים יבשים כמו גם ביינות קינוח משובחים. היקב כשר בהשגחת בד״ץ העדה החרדית.

על יינות יקב חבל יהודה המובחרים לפסח 2017

עמינדב 2013

יין אדום יבש

יין הדגל של היקב

יין אדום יבש מ – 65% קברנה סוביניון, 18% מרלו, 17% פטי ורדו מהרי השומרון עם גוון עמוק ודחוס, משלב בצורה מופלאה ארומה של  פירות יער רעננים ותיבול מתקתק של שרפי אלון. ליין עמינדב גוף עשיר ומלא, שופע פרי הנתמך בטאנינים מוצקים וסיומת המהדהדת זמן רב אחרי שמסיימים ללגום אותו.

למרות עושרו הרב, יין עמינדב אינו כבד מדי ושומר על אלגנטיות מרשימה.

עמינדב 2013 זכה במשליית זהב בתחרות טרה וינו 2017

יישון בחבית 24 חודש

*******************************

מצפה 2013 רזרב

יין יבש בעל גוון ארגמני עמוק במיוחד 

מצפה רזרב הוא יין בלנד יבש משולש זנים , העשוי משלושה זנים נבחרים משולבים ומותאמים- 37% קברנה סוביניון מענבי הר ברכה, 25% פטי ורדו מענבי שילה, 19% קברנה ו 19% מרלו מכרמי הגליל העליון. טעמו של היין עמוק ושופע, רחב ועסיסי, הנפרש לאורך החיך כשהוא נתמך בחומציות מאוזנת ורעננה ובמוצקות טאנינית מרוככת. ליין מצפה ארומה של פרי שופע ועשיר אך ממוקד של תות עץ שחור, פטל, דובדבנים שחורים בשלים, בהשלמה נוגדת של תבליני עץ אלון אלגנטיים. יין מצפה מותיר סיומת ארוכה ומהדהדת של פירותיות מרוכזת ומדויקת. מצפה נלגם טוב לצד מנות גורמה מושקעות וכן גבינות עתיקות.

היין יהיה במיטבו לאחר יישון בן שנתיים בבקבוק, אם כי יוסיף להתףפתח ביישון בן מספר שנים נוספות בתנאים נאותים.

יישון בחבית 22 חודש

*************************************

מצפה 2013

ממסך / מהדורה שניה

מצפה ממסך – בלנד, הוא יין משולש זנים, 62.5% קברנה סוביניון, 25% מרלו ו 12.5% פטי ורדו מהגליל העליון והשומרון המעניק הרמוניה של טעמים ושל אלגנטיות. יין מצפה ממסך הוא בעל גוף עשיר, פרי שופע ומבנה רך, הנהנים מאיזון מדויק ומושלם הן בטעמיו והן בניחוחותיו. 

חוש הריח יהנה מניחוח חזק המורכב ממתיקות במידה של פירות יער אדומים ושחורים בשלים ועסיסיים ומנוגדים בשרפי אלון בהנכדה המעניקה ליין עומק לצד מורכבות. יין מצפה ממסך הינו יין אקסלוסיביהנלגם בצורה מושלצת בארוחות גורמה ובסעודות מושעות, לצד בשרים ודגים וכמו כן גבינות עשירות בטעמים. יין מצפה מתאים לשתייה מיידית ויושבח ביישון של מספר שנים בתנאים נאותים.

יין המהדורה השניה של מצפה ממסך הוסיף עומק והשתבח לאין שיעור בזכות תוספת של עוד שישה חודשי יישון נינוח בחביות עץ טבעי.

יין מצפה 2013 ממסך מהדורה שניה זכה במדלית זהב בתחרות "טרה וינו" 2016

יישון בחבית  14 חודשים + תוספת של 6 חודשים של יישון נינוח

***********************************

מצפה 2014

ממסך

יין מצפה ממסך בלנד הוא הרמוניה של טעמים. היין מופק משילוב נכון של ענבים איכותיים – 70% ענבי קברנה סוביניון ו 22% ענבי מרלו הגדלים בגליל העליון וחבל יהודה, יחד עם 8% ענבי פטי ורדו מאדמת שילה. האיזום המדויק בין מגוון הענבים וצוצאם ההררי, העניק ליין ארומה ייחודית של פרי אדום, תיבול עשבוני טרי ונימות של עץ אלון.

יין מצפה ממסך 2014 הוא בעל טעם עשיר ושופע של פרי מתקתק עם גוון נעים של וניל.

ליין מצפה ממסך טאנינים רכים, תחושת פה מלטפת וסיומת ארוכה ורעננה. מצפה ממסך מתאים עצמו היטב עם בשרים איכותיים או גבינות קשות.

יישון בחבית 14 חודש