כותרות אחרונות
Search

יקב היוצר, החמישי בגודלו בישראל, מדווח על צמיחה של למעלה מ-10 מיליון שקל במכירות 2017

צמיחה של 35% במכירות של יקב "היוצר"

יקב היוצר, החמישי בגודלו בישראל, מדווח על צמיחה של למעלה מ-10 מיליון שקל במכירות 2017. במהלך השנה הקרובה ימכור היקב למעלה מ-5 מיליון בקבוקים בישראל, רוסיה, בלגיה, סיןוהחל מהשבוע גם בארה"ב – בהיקף של 12 מיליון שקל

 

הצלחה משכרת ליקבי היוצר. בשנה האחרונה רשם היקב גידול של למעלה מ-10 מיליון שקל במחזור המכירות, סך השווה לכ-35%.

 

'היוצר', יצרנית היין החמישית בגודלה בישראל, תשגר ביום האחרון של חודש יולי 2017 את משלוח היין הראשון לארה"ב.שנה בלבד לאחר השקת השווקים בסין, רוסיה ובלגיה, חתם גיא אדרי, מנכ"ל יקב 'היוצר' על הסכם עם חברת האלכוהול  – Allied Importers USA בהיקף מדווח של  12 מיליון שקלים, במהלך 3 השנים הקרובות. המשלוח שיצא ביום האחרון של חודש יולי ישגרלארה"ב יינות פרימיום חדשים ויצירתיים של אמן היין הצרפתי פיליפ ליכטנשטיין, מסוג- וירטואוזו וליריקה.

 

בתקופת כהונתו של גיא אדרי כמנכ"ל, וכאחראי לתחום הפיתוח עסקי והכניסה לקטגוריות וחדירה לשווקים חדשים בארץ ובעולם, נרשמה עלייה חדה באחוזי הרווחיות של היקב. היקב, שזכה בשנה האחרונה ב-6 מדליות זהב

 

בתחרויות שונות (בסט ווליו, אשכול הזהב(  הינו מהגדולים בישראל, עם ייצור של 5 מיליון בקבוקים בשנה, ואוחז בתואר 'החברה הצומחת ביותר בתחום' בשלוש השנים האחרונות.

 

מיד לאחר חתימת ההסכם התבטא אדרי ואמר כי: "יקב 'יוצר', הממוקם חמישי בגודלו בישראל, ממשיך בעקביות להפיץ את בשורת היין הישראלי המשובח ברחבי העולם. היקב שמייצר יינות פרימיום במחירים הוגנים, מייצא החל מהשבוע את בשורתו גם לארה"ב, בעקבות השוק האירופי והסיני בהם אנו פועלים בהצלחה מזה כשנה."

שי גרמזיין, סמנכ"ל Allied Importers USA USA ": ליקב היוצר תוצרת מעולה. מכירות היקב בצפון אמריקה, יגדילו משמעותית את מחזור המכירות של היוצר".

 

אדרי, 39, בעל תואר ראשון בניהול וכלכלה, ותואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת בן גוריון, הינו חבר בוועדת הכלכלה של התאחדות התעשיינים, מילא שורה ארוכה של תפקידי מפתח בתחום השיווק, ביניהם 'קוקה קולה', ו'משק צוריאל' – שם נזקף לזכותו הקמפיין – 'טעימה קטנה מהגליל', רשת חנויות 'מנטה' של דלק ועוד.

 

יקב היוצר, הוקם ב-2015,  בהשקעה של כ-7.5 מיליון ₪. הכרמים, המשתרעים על פני מאות דונמים משפלת יהודה, חבל לכיש בדרום ועד אזור הגליל בצפון הארץ, צפויים להפיק כ- 650 אלף בקבוקים בשנת ,2017 וכמיליון בקבוקים בשנת 2018.  המסע בעקבות יין היוצר החל לפני כשבע שנים במוחו וליבו של אמן היין הצרפתי, פיליפ ליכטנשטיין, שלמד את סודות המסורת הצרפתית של ייצור היין באוניברסיטת מונפלייה. ליכטנשטיין עלה לארץ עם חלום אחד להביא את הניחוחות והעונג החושי מכרמי פרובנס להרי ירושלים. בתחילת שנות האלפיים, הוביל ליכטנשטיין את מהפכת האיכות ביקבי כרמל, ובשנים האחרונות עמל ליכטנשטיין, יחד עם משפחת שור בעלי יקב ארזה, מהיקבים הוותיקים בארץ  על מהפכת איכות נוספת ליצירת יין פרימיום חדש ויצירתי. ויצר סדרות יוקרתיות המבוססות על זנים ים – תיכוניים ייחודיים, שזכו לפרסים בארץ ובעולם.