כותרות אחרונות
Search

ילדי תוכנית "משק טק" של "עתיד פלוס" מציגים בהונג קונג במסגרת כנס הטכנולוגיה Rise את ה- הידרופ טפטפת אוטונומית

עמותת "עתיד פלוס" מציגה

ילדי תוכנית "משק טק" של "עתיד פלוס" מציגים בהונג קונג במסגרת כנס הטכנולוגיה Rise את הפטנט שהמציאו:

Hydropהידרופ – טפטפת אוטונומית אשר יודעת לזהות את הלחות בקרקע על ידי חיישנים מיוחדים בעלת מודל ייחודי אוטונומי בו זרם המים מסובב טורבינה שמטעינה חשמל הידרו אלקטרי

 

ילדי תוכנית משק טק של עמותת עתיד פלוס מכפר הנוער 'עיינות' מציגים בימים אלה בפני אנשי טכנולוגיה מכל העולם במסגרת כנס העולמי Rise, את פטנט Hydrop טפטפת אוטונומית היודעת לזהות את הלחות בקרקע על ידי חיישנים מיוחדים, אשר משדרים למנגנון של המכשיר את ההוראה לפתוח את ההשקיה לפי הצורך של הצמח לידו המכשיר נשתל. המודל הזה ייחודי ביכולותיו ובאנרגיה שעליה הוא מופעל כיוון שהילדים השתמשו בזרם המים על מנת לסובב טורבינה מיניאטורית בראש המכשיר ובכך חסכו את הצורך בהחלפת סוללות והשתמשו בחשמל הידרו-אלקטרי. המכשיר פותח כאבטיפוס עובד ואף רשמו עליו פטנט.

פגישה עם המשלחת ההודית – צילום: יח"צ

כנס Rise מופק ע"י Web Summit. בששת השנים האחרונות, הפך הכנס לכנס הטכנולוגי הגדול באירופה. הכנס השנה התקיים בהונג קונג, ולכנס הגיעו החברות הגדולות ביותר בעולם והסטארטאפים המלהיבים ביותר, לחלוק את הידע, הניסיון והסיפורים שלהם בכנס.  אליהם הצטרפו נציגים רבים מכלי תקשורת עולמיים, מאות משקיעים ואלפי משתתפים לשלושה ימים של נטוורקינג אגדי.

איתי גילת – צילום: יח"צ

חברי משלחת נציגי עתיד פלוס כוללת את איתי כהן ו איתי גילת,  תלמידי משק טק, מפתחי מוצר hydrop, דניאל קובלר – מנכ״ל עתיד פלוס, ניב בוקובזה מפתח מוצר וד"ר אבי בן שמעון – מנהל תכנית משק טק. הם מציגים את הטכנולוגיה בפאנלים השונים ובביתן העמותה בכנס.

איתי כהן – צילום: יח"ץ

תוכנית משק טק שבמסגרתה המציאו בני הנוער את טכנולוגיית ההידרופ, היא תכנית אותה מוביל היזם ד"ר אבי בן שמעון, במסגרת הפעילות של עמותת "עתיד פלוס" והעומד בראשה המנכ"ל דניאל קובלר במרכזי קדמה וחדשנות בכפרי נוער. העמותה מפעילה מרכזי חדשנות טכנולוגית ומובילה תכניות איכות למצוינות, על מנת לקדם ילדים ונוער מהפריפריה החברתית-כלכלית, בתחומי המדע והטכנולוגיה. תוכנית משק טק של "עתיד פלוס" מציעה לילדים ובני הנוער פלטפורמה ייחודית, המאפשרת רכישה ושימוש בכלים מחשבתיים ויישומיים. התלמידים מחזקים את הידע במקצועות המתמטיקה, המדעים והטכנולוגיה לטובת הכנסתם לעולם זה והקניית הכלים, ההרגלים והתפיסות שיאפשרו להם המשך פעילות בעולם זה.

משלחת עתיד פלוס לכנס רייס בהונג קונג בתמונה מימין לשמאל: ניב בוקובזה מפתח מוצר, ד"ר אבי בן שמעון – מנהל תכנית משק טק, דניאל קובלר – מנכ״ל עתיד פלוס, תלמידי משק טק מפתחי מוצר hydrop – איתי גילת ואיתי כהן.- צילום: יח"ץ

עמותת עתיד פלוס יוזמת ומקימה את מרכזי קדמה וחדשנות בכפרי נוער כמוקדים לחינוך מדעי-טכנולוגי. עמותת עתיד פלוס מעוניינת לשבור את תקרת הזכוכית עבור בני הנוער שבכפרי הנוער ושואפת לחשוף אותם לעולם הטכנולוגי על כל ענפיו על מנת לעניין אותם ולהקנות להם כלים שיאפשרו שילוב עתידי של התלמידים בתפקידים שונים בעולם ההייטק. המרכזים מעניקים לבני הנוער הזדמנות להשתתף בתכניות כגון "משק טק" ובקורסים חדשניים וייחודיים, תוך למידה, התנסות ויצירה באווירה טכנולוגית, מתקדמת ואינטראקטיבית. עד היום, הוקמו 3 מרכזים טכנולוגיים בכפרי הנוער עיינות, כנות ונווה הדסה ומרכז לחינוך מתמטי בכפר הירוק.

 

הכנס Rise 2017riseconf.com

עתיד פלוסhttps://www.atidplus.org/