כותרות אחרונות
Search

"יו-יו ילדים" חברת בוטיק יצירתית לרהיטי ילדים מתאימה את החדר לצרכי הילד ולצרכי המשפחה

YOYO עיצוב חדרי ילדי

חדר הילדים נעשה בשנים האחרונות לאחד החדרים החשובים בבית, בו מתעצבת דמותם של הילדים ובו הם שוהים זמן רב במשחק שינה וחלום. ככל שנקדיש יותר תשומת לב לחדר הילדים, כך חשיבותו בעיני הילדים והרצון שלהם לבלות בו יתעצמו, ויהפכו את החדר לאהוב יותר, שימושי יותר ולזיכרון מתוק בחייהם.

 "יו-יו ילדים" היא חברת בוטיק יצירתית לרהיטי ילדים, המתאימה את החדר לצרכי הילד ולצרכי המשפחה. המחשבה של החברה על חדרי ילדים היא כוללת ומבוססת על התאמתו של החדר לפעילות הילדים לאורך כל היום ולהפיכתו למוקד-חיים עבור הילדים. החדרים מתוכננים באופן המאפשר להם לצמוח עם הילדים ולהעניק להם אווירה מעוצבת ונעימה, מדויקת ושמחה. 

yoyo 3

צילום ענבר שפר

לעיתים קרובות מדי, משקיעים המון אנרגיה וממון בעיצוב המטבח והסלון ומזניחים את חדר הילדים, שנותר מחוץ לתקציב ונעשה כלאחר יד. כך במקום לפרגן לנו ולילדים שלנו אנו מחמיצים את התרומה החשובה שחדר אהוב ומתוכנן היטב יכול להעניק לילדינו, ומפספסים את ההשפעות המטיבות שיש לחדר כזה בו הילד חש בבית.

yoyo 1

צילום ענבר שפר

לכן ב"יו-יו ילדים" מציעים מחשבה עיצובית ייחודית והתאמה ופונקציונלית מירבית של חדרי הילדים לסגנון החיים שלכם, תוך יצירת שילוב מוצלח בין תחכום לתמימות ובין הידור לפשטות. יו-יו ילדים מפגיש בין המגע המקומי, לבין ניחוח של עיצוב בינלאומי ומראה חו"לי הנכנס לתוך ביתכם ומתייחס לחדר הילדים ולחלומות שלכם ההורים ברצינות הראויה.

yoyo 2

צילום ענבר שפר

בחנות הבוטיק  של "יו-יו ילדים" בכפר מל"ל, בונים יחד את החדר הנכון לילדכם ולכם, תוך מחשבה על כל פרט בחלל הכולל לא רק ריהוט אלא גם פריטים משלימים, עד הפיכתם  לכזה היוצר תחושה שהרהיטים קדמו לקירות. הליווי האישי והצמוד של החברה לאורך כל התהליך מבטיח דקדקנות בעיצוב ושלמות בביצוע, ויצירתם של חדרי ילדים מעוצבים אך אישיים, ייחודים אך לא מצועצעים.

"יו-יו ילדים" היא תוצר של חזונה של יפעה רותם- השימשוני , מעצבת רהיטים, בוגרת בצלאל במחלקה לתקשורת חזותית ועיצוב רהיטים באוניברסיטת "גילדהול (Guildhall) בלונדון, אנגליה.

כבר במהלך  לימודיה בלונדון, ידעה יפעה שהיא רוצה להעביר את חדר הילדים בבית הישראלי מהפכה וגיבשה קו יצירתי וייחודי המשלב תפיסה עיצובית מינימלסטית עם שמחת החיים של ילדות,

yoyo 4

צילום ענבר שפר

בעשור האחרון היא הצליחה להפוך את חזונה למציאות והטמיעה אותו בהצלחה מרובה בבתיהם של מאות ישראלים וילדים מאושרים.

יפעה נשואה ואם לשלושה ילדים מנדבת מידע אישי על כך שכל ילדיה ניסו את כל חדרי הילדים שעוצבו על ידה, ועברו את הביקורת בהצלחה מרובה ומעל למשוער.

www.yo-yo.co.il