כותרות אחרונות
Search

יהודית רביץ במופע התרמה למען ילדי המרכז החינוכי "גן החלומות" של עמותת "גדולים מהחיים" – יום שני, ה- 20.6

יהודית רביץ במופע התרמה למען ילדי המרכז החינוכי "גן החלומות" של עמותת "גדולים מהחיים"

יהודית רביץ זמרת, לחינה, עבדת ומפיקה מוזיקלית ישראליתבמופע התרמה חד פעמי ומרגש.
המופע יתקיים ביום שני, ה- 20.6 בסינמה סיטי גלילות כשהכנסותיו  למען ילדי המרכז החינוכי "גן החלומות" של עמותת "גדולים מהחיים"

יהודית רביץ הזמרת, מלחינה, מעבדת ומפיקה מוזיקלית ישראלית במופע התרמה חד פעמי ומרגש עם מיטב הלהיטים של כל הזמנים. במופע תבצע יהודית רביץ את הלהיטים החל מ "באה מאהבה"  דרך "עכשיו הכל בסדר", "שבתות וחגים" וכל הקלאסיקות לדורותיה.

הכנסותיו של המופע הינן תרומה לילדי המרכז החינוכי "גן החלומות" של עמותת  "גדולים מהחיים" המהווה מרכז חינוכי לילדים החולים בסרטן, הגן יחיד מסוגו המעניק מסגרת חינוכית המותאמת לצרכים הרפואיים, החינוכיים, והחברתיים של הילדים, זאת בכדי לאפשר לילדים בעלי מערכת חיסונית חלשה לחוות חווית גן ילדים נורמטיבית ובמטרה שיוכלו להשתלב במסגרת רגילה לאחר סיום המאבק במחלה מבלי לצבור פערים משמעותיים.

ravich 1

פעילויות העמותה מסייעות בכל שנה ליותר מ-1,500 ילדים חולי סרטן, חלקם חולים סופניים וכולם נאבקים על חייהם. הפעולות נועדו לשפר את איכות חייהם ורווחתם של הילדים ובני משפחותיהם הן בבתיהם והן בבתי החולים, בכל רחבי הארץ, ללא הבדלי דת, מין ולאום.

המופע יתקיים ביום שני ה- 20/6/16 בשעה 19:30 בסינמה סיטי גלילות

להזמנת כרטיסים יש ליצור קשר במשרדי עמותת "גדולים מהחיים"

דנה | 03-6195977  dana@gdolim.org.il

או דרך אתר
https://www.eventer.co.il/gdolim_ravitz

מחיר כרטיס נע בין  200-500 ₪

*כלל ההכנסות מוקדשות כתרומה לגן החלומות של עמותת גדולים מהחיים, ילדי המרכז החינוכי "גן החלומות" של עמותת "גדולים מהחיים" למען ילדים חולי סרטן.