כותרות אחרונות
Search

יבואנית השעונים חברת "לפידות מדיקל" תשווק בישראל את משקפי השמש היוקרתיים של המותגים dunhill ו- Loewe

יבואנית השעונים חברת "לפידות מדיקל" תשווק בישראל את משקפי השמש היוקרתיים של המותגים dunhill  ו- Loewe

lapidot-logo

חברת "לפידות מדיקל" מקבלת זיכיונות  חדשים לשיווק והפצה בלעדית של משקפי השמש והראייה של מותגי היוקרה  המגיעים לראשונה לישראל!

2 המותגים הללו מחזקים את הקשר בין  "לפידות מדיקל" המקומית לחברת "דה-ריגו" האיטלקית עמה עובדת החברה כ-6 שנים ומייבאת באופן בלעדי ממנה לישראל את המותגים שופארד, פוליס, פורלה, לנווין, אסקדה וטרוסרדי!

danhill-3

צילום: יח"צ

חברת "לפידות מדיקל", מהיבואניות הגדולות בישראל בתחום משקפי השמש והראייה, קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצה של 2 מותגי יוקרה חדשים בישראל בתחום משקפי השמש והראייה – DUNHILL ו-LOEWE. בכך החברה מחזקת את הקשר עם חברת האופטיקה האיטלקית המובילה "דה ריגו" עמה החברה עובדת כ-6 שנים ומייבאת ממנה לישראל באופן בלעדי את המותגים – שופארד, פוליס, פורלה, לנווין, אסקדה וטרוסרדי.

אילן לפידות, מנכ"ל "לפידות מדיקל", מוסר: "אני רואה בחיבור רב השנים בין "לפידות מדיקל" לעוצמה של חברת "דה-ריגו" העולמית שילוב מנצח. אין לי ספק כי המותגים החדשים שאנו מביאים לישראל, המציעים קולקציות עדכניות ומוצלחות לנשים וגברים, יקצרו הצלחה מקומית ויחזקו את אחיזתנו בשוק מותגי העל של תחום האופטיקה בישראל".

danhill-1

צילום: יח"צ

חברת "לפידות מדיקל" מייצגת חברות בינלאומיות במגוון רחב של תחומי בריאות, מייבאת ומשווקת מותגים ומוצרים מובילים בתחומי הציוד הרפואי, תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם. בתחום בריאות העין "לפידות מדיקל" היא החברה הגדולה והמובילה בישראל, ופועלת בתחומי ניתוחי עיניים, תרופות עיניים, עין יבשה, עדשות מגע ועוד.

החברה עוסקת בכל הזוויות וההיבטים של תעשיית האופטיקה והמשקפיים, והינה אחת היבואניות של מותגי על והמפיצות המובילות בישראל. החברה עובדת עם היצרנים האיכותיים והמוכרים בעולם ומספקת 360 מעלות של פתרונות כוללים ושירות מעולה לתעשיית האופטיקה, לחנויות קמעונאיות ואופטומטריסטים פרטיים. בין המותגים המובילים של לפידות מדיקל – עדשות ראייה ZEISS, עדשות מגע ALCON, טיפות לעין יבשה סיסטיין ומגוון רחב של מותגי משקפי שמש וראייה.