כותרות אחרונות
Search

טרנד יום שני ללא בשר מגיע למלון ספא קלאב ים המלח

טרנד יום שני ללא בשר מגיע למלון ספא קלאב ים המלח

מהלך זה יושק בהמשך גם בשאר רשת בתי המלון של פרימה

 

  • מלון פרימה ספא קלאב ים המלח הופך לבית המלון הראשון בישראל שיציע יום שני ללא בשר לאחר שהכריז כי מחודש מרץ הקרוב יקיים בית המלון פיילוט בו ימי שני יהיו ללא בשר.

  • הרשת הארצית תיבחן את הצלחת הפיילוט כדי להרחיב את יום שני ללא בשר לשאר בתי המלון ברשת.

  • בבית המלון סיימו לעבוד על התפריט הבריאותי-צמחוני החדש המדגיש את האחריות הסביבתית המשלב קולינריה איכותית של פרימה ספא קלאב יום המלח.

  • כפיר אלקריף, ציין כי: "אנחנו בפרימה מתאימים את עצמנו לרוח התקופה וקשובים לאורחינו הרבים שמחפשים חופשה איכותית בריאה לגוף ולנפש. אוכל הוא אחד הדברים החשובים ביותר לחופשה בלתי נשכחת ולכן יצרנו תפריט שיוכל להביא לא רק אוכל בריא וטעים אלא את טעם המלון".

 

יום שני ללא בשר הגיע גם למקום הנמוך ביותר בעולם. מלון פרימה ספא קלאב ים המלח הופך לבית המלון הראשון בישראל שיציע יום שני ללא בשר לאחר שהכריז כי מחודש מרץ הקרוב יקיים בית המלון פיילוט בו ימי שני יהיו ללא בשר. בית המלון המקדם מדיניות בריאה וטבעית ברוח מדברית שלווה, יזם את הרעיון כאשר הרשת הארצית תיבחן את הצלחת הפיילוט כדי להרחיב את יום שני ללא בשר לשאר בתי המלון ברשת.

 

בבית המלון סיימו לעבוד על התפריט הבריאותי-צמחוני החדש המדגיש את האחריות הסביבתית המשלב קולינריה איכותית של פרימה ספא קלאב יום המלח. מנכ"ל המלון , כפיר אלקריף, ציין כי: "אנחנו בפרימה מתאימים את עצמנו לרוח התקופה וקשובים לאורחינו הרבים שמחפשים חופשה איכותית בריאה לגוף ולנפש. אוכל הוא אחד הדברים החשובים ביותר לחופשה בלתי נשכחת ולכן יצרנו תפריט שיוכל להביא לא רק אוכל בריא וטעים אלא את טעם המלון".

 

"פרויקט "יום שני ללא בשר" החל בבית חולים אחד בארצות הברית בשנת 2003 כניסיון להתמודד עם מגפת ההשמנה ועם העלייה הדרמטית בתמותה ממחלות לב. יום שני נבחר למטרה זו מכיוון שהוא היום שאחרי סוף השבוע ברוב מדינות העולם המערבי, שבו מרבים באכילת בשר. בבית החולים החלו להגיש מנות צמחוניות בימי שני גם לחולים וגם לצוות הרפואי, ובעקבות הצלחת היוזמה הצטרפו בתי חולים נוספים ואחר כך גם בתי ספר ומסעדות.

בתקופה שלאחר תחילת המיזם נרשמו נתונים סטטיסטיים המעידים על כך שבעוד שבכל העולם צריכת הבשר עולה, בארצות הברית ירדה הצריכה ב-12%.

 

בשנת 2009 המיזם התרחב למקומות נוספים בעולם. הזמר פול מקרטני הצמחוני, החל לפרסם את המיזם בבריטניה, בסיועם של יוקו אונו, קייט מוס וידוענים נוספים. העיר גנט בבלגיה הייתה הראשונה להכריז על יום שני באופן רשמי כיום ללא בשר. מאז הצטרפו ליוזמה כ-20 מדינות. ידוענים בישראל הצטרפו למיזם העולמי בנובמבר 2012, כשמיקי חיימוביץ' החלה לפרסם את המיזם, יחד עם ליאת צוראל, ליאת צבי וגילי וופל".

 

רשת מלונות פרימה

פרימה היא רשת מלונות קונספט המציעה חוויה ייחודית לאורחיה. לרשת 14 מלונות ברחבי הארץ מטבריה ועד אילת. בין המלונות: "פרימה מיוזיק" באילת, "ספא קלאב ים המלח" ו"אואזיס" בים המלח, פרימה לינק פתח תקווה ( מלון עסקים), פרימה פאלאס (הפונה לקהל החרדי), פרימה רויאל ופרימה סיטי תל אביב.