כותרות אחרונות
Search

טרנד חדש בסצנת המתנות לחג: בגלריית LUMAS הבינלאומית לאומנות הצילום בת"א

אמנות אונליין !

"יצירת LUMAS לחג"

טרנד חדש בסצנת המתנות לחג: בגלריית LUMAS הבינלאומית לאומנות הצילום בת"א

בגלריה מציעים לכם להפתיע את יקירכם עם צילום ייחודי במהדורה מוגבלת. היישר מהגלריות הנחשבות בעולם: לונדון, ברלין ופריז.

צילומים: גלריית lumas

רשת גלריות LUMAS לאמנות הצילום, המונה כ-40 גלריות ברחבי העולם ומציעה מעל 3,000 יצירות בלעדיות ומקוריות של כ-300 צלמים מובילים במהדורה מוגבלת, מציעה לרגל פתיחתו של הסניף התל אביבי במתחם לבונטין המחודש, מתנה מהודרת לחג.

 

כך תוכלו להפתיע עם יצירה של LUMAS הניתנת גם לרכישה מקוונת. הצילום, שמגיע ארוז באריזה מהודרת, ניתן להזמנה כבודד או בשלושה חלקים במחירים שבין 1,000-400 ₪ בלבד. מדובר בסדרת צילומי MINIS שכוללת גרסה מוקטנת יותר של כל ה"להיטים" המדוברים בעולם אמנות הצילום בשנים האחרונות, המגיעים ארוזים וממסוגרים.

מתנה נוספת שמציעים לכם בגלרייה, היא להפתיע עם יצירות  ART NOW – סדרת צילומים בגודל של גלויה במחיר של 100 ₪ ליחידה בלבד. צילומים המאופיינים בהרבה חוש הומור ומשלבים: דמויות קומיקס, ידועונים מהעולם ואפילו סדרת לגו שתחזיר אתכם לילדות. 

 

הסדרות החדשות שמגיעות במהדורה מוגבלת יאפשרו לכם לעצב חליים או קיר שלם ע"י קולאז'.  לצפיה ורכישה ביצירות האמנות של גלריית LUMAS בת"א כנסו לאתר  il.LUMAS.COM.

רשת LUMAS שנוסדה ב 2004 בברלין, מונה כיום כ-40 גלריות ברחבי העולם ומציעה מעל ל-3000 יצירות בלעדיות ומקוריות של צלמים מובילים לצד נגישות לצילומים מארכיונים שונים, המציגים צילומים מודרניים וקלאסיים, עבודות גראפיות ודיגיטליות. בסניף התל אביבי תוכלו לרכוש צילומים באיכות מוזיאונית, במחירים השווים לכל כיס.

 

גלריית LUMAS : רחוב מקווה ישראל 18 תל אביב טל' 03-6770448 (מומלץ לתאם)

פתיחה : ימים א'-ה' 10:00 – 18:00 , יום ו' 9:30-14:00 

אתר הבית il.LUMAS.COM