כותרות אחרונות
Search

"טריפל סי" נכנסת לתחום הטלוויזיה באינטרנט תחת המותג החדש "smart" בניסיון לשבור את השוק !

חברת "טריפל סי" שוברים את שוק הטלוויזיה !?

חברת "טריפל סי" נכנסת לתחום הטלוויזיה באינטרנט תחת מותג חדש smart

רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי: "הצרכן הישראלי יוכל לקבל מהיום שירותי טלוויזיה באינטרנט וחבילת תוכן עשירה בעלות הנמוכה ביותר בישראל – 50 ₪ בחודש בלבד" 

* ממשק הפעלה לכל מכשיר ללא צורך בהתקנת חומרה

* צפייה תוך שימוש באפליקציות זמינות

* הקלטה רציפה של ערוצים בטווח של שבוע ועד שבועיים

* המגוון הרחב ביותר של סרטים וסדרות

* ממשק צפייה ישירה ב- Netflix (בתשלום נוסף)

 *בנוסף, אפשרות לשדרוג לחבילת טריפל הכוללת טלוויזיה, ספק אינטרנט ותשתית ב- 100 ₪ בחודש. החבילה הזולה ביותר בשוק !

חברת הענן טריפל סי נכנסת לתחום ה- IPTV – שידורי טלוויזיה על תשתית האינטרנט, תחת מותג חדש smart. לדברי רמי נחום, מנכ"ל ומייסד טריפל סי: "אנחנו מציעים לצרכנים הישראלים דרך חדשה לצרוך את שרותי הטלוויזיה שלהם ולקבל את כל ערוצי התוכן המרכזיים בעלות הזולה ביותר בישראל – 50 ₪ לחודש".

לדברי נחום, "smart  מציעה מהפיכה אמיתית שמשלבת את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, חווית משתמש ייחודית עם מירב התכנים האפשריים במחיר המשקף חיסכון של בין 40% ל- 80% ממחירי המתחרים בתחום הטלוויזיה החכמה. בנוסף, נציע לצרכן את חבילת הטריפל הכוללת טלוויזיה, ספק אינטרנט ותשתית והיא תוצע ב- 100 ₪ לחודש. הממיר של  smart יסופק בעלות חודשית של 10 ₪ (ואינו נדרש בטלוויזיות חכמות)".

השקת smart  צפויה להציב את טריפל סי לראשונה בקדמת זירת הטלוויזיה החכמה התחרותית, בזכות  חוויית צפייה ושימוש ייחודיים, הודות לממשק PC והתאמה לכל מכשיר קיים, ללא צורך בחומרה נוספת ותוך שימוש באפליקציות זמינות. חידוש נוסף שמציעה smart הוא הקלטת כל הערוצים המשודרים 24/7 ואפשרות לצפייה ישירה בכל תוכן ששודר בטווחי זמן של 7 ימים ועד 14 יום אחורה, ישירות מהענן

smart תאפשר לכל לקוח להתקין את שרותי הטלוויזיה על גבי המחשב או הסמארטפון, ללא כל צורך בממיר. למעשה, כל חיבור לרשת יאפשר חווית צפייה באיכות שידור HD. ללקוחות שיעדיפו ממיר ביתי, פותח ועוצב ממיר קטן ביותר עם התקנה קלה. אחד החידושים שמציעהsmart  יהיה האפשרות ליהנות משרותי הטלוויזיה גם בעת יציאה לחופשה בארץ ולהמשיך ליהנות מערוצי התוכן, טלוויזיה וסרטים מכל מקום ובכל זמן, באמצעות אפליקציות ממכשירים ניידים וטאבלטים ותמיכה בכרומקאסט.

בטריפל סי מדגישים, השקת הטלוויזיה החכמה smart תאפשר מהפיכת מחיר בתחום ה- TV בדומה למהפיכה שהתרחשה בשנים האחרונות בתחום הסלולר, או קודם לכן בתחום השיחות הבינלאומיות. לראשונה, יוכל הלקוח הישראלי ליהנות ממחירים שווים לכל כיס, המהווים הוזלה של כ- 80% בהשוואה למחירי המתחרים בכבלים או בלוויין, וכ- 40% פחות ממחירי החברות הסלולאריות.

המותג החדש smart, פותח בשותפות עם חברת התוכן והטכנולוגיה הישראלית וונטייז (Vonetize). וונטייז היא חברת טכנולוגיה ותוכן ישראלית, המפתחת פלטפורמות VOD וטלוויזיה אינטרנטית למגוון מכשירים חכמים כגון טלוויזיות חכמות, ממירים, סמארטפונים וטאבלטים, ומנהלת שירותי תוכן חכמים במדינות רבות ברחבי העולם וביניהן ישראל, ברזיל, מקסיקו ומספר מדינות באפריקה. וונטייז מפתחת את הטכנולוגיה העומדת מאחורי שירותי התוכן כולל מערכות ניהול תוכן, אפליקציות למכשירי קצה, מערכות הפעלה לממירים, מערכות בינה עסקית ואנליטיקס וידאו, בילינג וסליקה בינלאומיים ועוד, וכן מחזיקה זכויות לאלפי כותרי תוכן מהאולפנים הגדולים בעולם כגון דיסני, וורנר, סוני, פוקס, יוניברסל ועוד.

נועם יוספידיס, מנכ"ל וונטייז אמר כי "אנו משוכנעים שמהפכת הטלוויזיה החכמה של smart תגיע לכל כיס ולכל מסך ישראלי, ומברכים על שיתוף הפעולה החדש שיוצא היום לדרך עם טריפל סי. השקת שירות טלוויזיה חדש בישראל,  המבוסס על המומחיות והניסיון בתחום התוכן והטכנולוגיה של וונטייז, ויכולות התשתית והזרמת הוידאו המשובחות של טריפל סי יאפשרו להציע לצרכן הישראלי חוויית טלוויזיה חסרת תקדים, עשירה ובתנאים המשתלמים ביותר בישראל".

בתחום התוכן smart  מביאה לצרכנים הישראלים היצע תוכן עשיר ואיכותי, המשלב חווית צפייה בכל ערוצי השידור. בהם 10 ערוצי עידן+ ;  10 ערוצים בינלאומיים;  10 ערוצים בשפות ערבית ורוסית;   icflix- אפליקציית תוכן לדוברי ערבית, אפליקציות טלוויזיה ועוד.

לצידם מציעה smart ספריית  VODעשירה ובה – אלפי שעות תוכן כל זה במחיר חבילת הבסיס.  בנוסף, תציע smart  תוכן ממיטב אולפני הוליווד כולל את הסרטים החדשים ביותר מהקולנוע, מותאמים לקהל הישראלי ומתורגמים ומדובבים לעברית. הספרייה כוללת בנוסף סדרות ותוכניות של הזכייניות ובה  תכני פריים-טיים שיעלו לספריה יום לאחר שידורם הראשון, סדרות רכש – חלקן יראו לראשונה בישראל, כ- 500 סרטים שוברי קופות וזוכי פרסים, המתחלפים ומתרעננים במהלך השנה ועוד.

smart תציע לראשונה לצרכן הישראלי ממיר ואפליקציה מבוססים פלטפורמה פתוחה המאפשרת התקנה של אפליקציות נוספות. הממשק מאפשר גישה ישירה וקלה לניווט לאפליקציית התוכן הבינלאומי נטפליקס (Netflix), בתשלום נוסף. חבילת החיבור הבסיסית לנטפליקס תאפשר גישה משני מכשירים.

תכנים ייחודיים לדוגמא:

  • ICE – סדרת הדרמה המדוברת מגיעה לראשונה לישראל ובלעדית לטלוויזיה החכמה smart!
  • Casual  – סדרה קומית שסחפה את העולם.
  • "היפה והחיה 2017" – החל מחודש יולי, לאחר הירידה מהאקרנים.
  • We are all connected – סרטו של וויל סמית' (החל מאפריל) ועוד.

תשלומים נוספים עבור תכנים: עבור אפליקציות שתוגדרנה מראש יקבל הלקוח קוד כניסה בהפעלה ראשונה, לאחר רכישתן בנפרד. כמו כן, סרטי קולנוע שירדו מהאקרן ניתנים להשכרה במחיר 20 שקלים ל- 48 שעות, או לרכישה כחודש לאחר שירדו מהאקרן, תמורת 60 שקלים ללא הגבלה.

קצת על הטכנולוגיה של smart:

שירות smart הינו שירות וידאו OTT, אשר מבוסס על טכנולוגיה בשלה ומוכחת מבית וונטייז. טכנולוגיה זו מאפשרת להציג כל תוכן על כל מסך בכל מקום ובכל זמן. smart מאפשרת ללקוח את היכולת לחבר עד 5 מכשירים שונים, בין אם טלוויזיות, טאבלטים, מובייל או ברשת בשילוב עם היכולת לצפות בו זמנית בכולם ולהמשיך סדרות וסרטים שהתחלתם בטלוויזיה במכשיר אחר.

באמצעות ניצול חזקה קניינית של תוכנת קידוד של חברת לינק 7, שירות smart מספק טלוויזיה רב-ערוצית באמצעות טכניקתABR (Adaptive Bitrate) שנועדה לתמוך במכשירים סלולאריים כמו סמארטפונים, טאבלטים, מחשבים נייחים, ממירים וטלוויזיות חכמות על גבי כל רשת.

טכנולוגיית ה-CDN של טריפל סי מאפשרת צמיחה מהירה ברשת והנגשה של השירות למספר רב של משתמשים. עיצוב של מערכת גמישה המבוססת על רכיבי תוכנה מהשורה הראשונה מבטיחה את היכולת לספק את תכני הוידאו החדשים והטובים ביותר בטכנולוגיות מתקדמות כמו תוכן 4K, באמצעות שימוש ב- HEVC codec אשר מסופק דרך HLS (HTTP Live Streaming).

ממיר אנדרואיד מודרני מביא את היתרונות של פלטפורמה פתוחה ומנגיש אפליקציות צד שלישי, בהן Netflix ו– Youtube. שירות smart יהיה זמין כאפליקציה ללקוח על מערכות הפעלה של iOS, אנדרואיד וטלוויזיות חכמות כבר מהיום הראשון. השירות גם יציע אפליקציה אשר תהיה נגישה בכל מקום ובכל זמן.

הפלטפורמה מבוססת על מערכת ענן Odin  אשר מהווה את הפלטפורמה שמיישמת את הפצת השירות, ניהולו ומערך הבילינג, הן עבור ניהול המוצר ע"י חברת טריפל סי והן עבור ניהול המנוי ע"י משתמש הקצה. אלכס פיין, מנהל מכירות EMEA, בחברת אודין: "אנחנו נרגשים על השקת ה-IPTV של טריפל סי, שותפה אסטרטגית ארוכת טווח של אודין. מסביב לעולם, אנו עדים לקצב הולך וגובר של חדשנות בתחום ה-IT ותעשיות הטלקום, אשר מאפשרת לבעלי חזון, כמו טריפל סי, לאתגר מנהיגים מבוססים בשוק הטלקום המסורתי. פלטפורמת האוטומציה של אודין, אשר מהווה ספינת הדגל שלנו, מנוצלת ע"י מספר גדול של ספקים, לא רק ככלי אוטומציה לענן, אלא גם ככלי אוטומציה אוניברסלי עבור מגוון שירותי טלקום אשר מסוגלת לספק חווית משתמש חלקה ואחידה. זה בדיוק מה שטריפל סי עושה כיום באמצעות הוספת ה-IPTV לענן שלה.

אודות טריפל סי

חברת טריפל סי הוקמה לפני 25 שנים על ידי רמי נחום ופעלה עד היום במתן שירותים בתחום מיחשוב ענן, שירותי אינטרנט, אירוח שרתים ואינטגרציה למגזר העסקי ולגופים גדולים במשק. בשנים האחרונות החלה טריפל סי לשווק אפשרות חיבור ישירה לתשתית האינטרנט במהלך שחשף אותה, לראשונה, לשירותים לצרכן הקצה הבודד. מרכז החברה פועל בפתח תקווה והיא מעסיקה כיום כ- 150 עובדים.