כותרות אחרונות
Search

טלדור מציעה: אבטחת מידע בענן לארגונים מבוסס על טכנולוגיית Safe-T

דוא"ל מאובטח, כספות וירטואליות, שיתוף קבצים מאובטח, אבטחת קבצים נכנסים, ו-DMZ כשירות לעסקים

אתגרי אבטחת המידע החדשים שאיתם מתמודדים ארגונים כעת, הם חוסר ביכולת הגנה על הנתונים בזמן מעבר. לרוב, קבצים גדולים חודרים את מעגלי האבטחה בארגון, השליטה על מידע משותף בארגון חלשה מאוד, קיימת בעיה עם מהימנות המידע ומעקב אחר מידע שנשלח מהארגון החוצה. על מנת להקל על ארגונים, חברת טלדור השיקה שרות אבטחת מידע בענן המבוסס על טכנולוגיות אבטחת המידע של חברת Safe-T – Safe-T Box ו – RSAccess.

השרות כולל:

שירות דואר מאובטח המבוסס על טכנולוגיית Safe-T Box Secure Email, מאפשר לארגונים לשלוח בצורה מאובטחת מידע רגיש בין יישומים ומשתמשים לכל אפליקציה, משתמש או התקן. דואר אלקטרוני יכול להישלח ללא הפרעה לשגרה היומיומית ולא נדרש מהמקבל להתקין ממשק מיוחד או שימוש במפתחות הצפנה משרת הדואר. ניתן להטמיע בצורה חלקה שירות דואר מאובטח ביישום הדואר הארגוני (outlook) או להטמיע ברשת מאחורי הקלעים.

סנכרון ושיתוף קבצים מאובטח פתרון סנכרון ושיתוף הקבצים המאובטח המבוסס על טכנולוגיית Safe-T Box FSS הוא פתרון רחב ומאובטח לשיתוף קבצים ומידע בארגונים גדולים, מאפשר למשתמשים העסקיים לשתף מידע בצורה בטוחה עם פונקציות עסקיות ושותפים עסקיים ברמה הגלובאלית, ולגשת בקלות למידע מכל התקן ללא צורך בתוואי מוצפן.

שירות מנוהל להעברת קבצים מאובטחת מבוסס על פתרון MFT Safe-T Box, מאפשר לארגונים גדולים להעביר מידע רגיש בצורה מאובטחת בשילוב מנגנונים אוטומטים ללקוחות/שותפים עסקיים ולאבטח מידע המתקבל מגורמים חיצוניים לתוך הארגון. הפתרון מוטמע ביישומים עסקיים, מערכות מסורתיות, וכלים ייחודים, הפתרון מספק שכבות הגנה להעברת קבצים סטנדרטית לגורמי חוץ ושתוף מידע הכולל הזדהות, טכנולוגיות סריקת תוכן והצפנה.

DMZ-as-a-Service מבוסס על טכנולוגיית RSAccess, בעזרת שירות זה ניתן לפשט בצורה מאובטחת את הרשת החשופה של הלקוח (DMZ), לסגור פרצות אפשריות לחדירה לרשתות המידע הארגוניות ולהקטין את משטח ההתקפה. בנוסף, יישום הפתרון חוסך בעלויות CAPEX  ו-OPEX ללקוח בכך שהוא מקטין הטמעת שרתים ברשת החשופה (DMZ).

טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת , מציין   כי:" "חברת טלדור תקשורת גלאסהאוס  מתאימה את עצמה לקדמה הטכנולוגית ולדרישות העסקיות של לקוחותיה. כחברה מובילה בשוק הישראלי בעולמות הענן הפרטי והציבורי, פעילות שירותי אבטחת מידע  תצטרף לפעילות הקיימת של טלדור תקשורת בתחומי ענן הטלפוניה ושאר השחקנים המובילים בארץ ובעולם בתחום של מחשוב הענן, כדוגמת Microsoft Azure, Google, Amazon והופכת  לאינטגרטור מוביל ויחיד בישראל המעניק ללקוחותיו סל פתרונות רחב הכולל פתרונות ענן. מעתה – לקוחות טלדור המעוניינים בשרותי ענן ייהנו מפתרון אחוד המותאם לצרכיהם, הכולל שירות לאורך זמן ומחויבות לאיכות וביצועים תחת SLA  מוגדר"

עוד מוסיף טירן, ומדגיש כי: "מעבר לאפשרות להציע ללקוח שירותי ענן , טלדור מביאה ערך מוסף בליווי צמוד של מומחים כשהלקוח נמצא בתהליכי Cloud On-Boarding. החל משלבי הזיהוי והבחינה של "צווארי הבקבוק" בארגון, דרך בחינת היתרונות של פתרונות הענן,  וכלה במיגרציה והטמעה של שירותי ה-IT   לענן היברידי" .

carmon 1

יוסי כרמון, דירקטור מכירות ב-Safe-T

יוסי כרמון, דירקטור מכירות ב-Safe-T ציין כי:" Safe-T וטלדור משתפות פעולה בתחום אבטחת המידע לכל אורך הדרך. השלמנו יחד מספר פרויקטים מאוד מוצלחים של הטמעת הפתרונות של החברה בהראל ביטוח ומשרד הבריאות. בעקבות ההצלחה הגדולה, טלדור בחרה במוצרי Safe-T על מנת להוות הבסיס הטכנולוגי לשירות הענן החדש שלה, המציע לארגונים פתרונות אבטחת מידע בענן על מנת להגן על ארגונים בצורה הטובה ביותר".

אודות טלדור תקשורת גלאסהאוס

טלדור תקשורת אשר רכשה לאחרונה את חברת xglobe הישראלית  היא חברת אינטגרציה מובילה המציעה מעטפת כוללת של פתרונות תקשורת, טלפוניה, אבטחת מידע ומחשוב עבור כל שכבות הארגון, לטלדור תקשורת מומחיות טכנית ושותפויות עסקיות עם היצרנים המובילים בעולם הטכנולוגי. טלדור תקשורת מציבה את הלקוח במרכז העשייה ומציעה פתרונות כוללים של תכנון, יישום, אינטגרציה, הטמעה ותחזוקה של Data Centers  , Contact Center, טלפוניית IP, טכנולוגיות אבטחת מידע ותשתיות מחשוב ואחסון מהמתקדמות שיש בשוק . 

אודות  Safe-T

חברת  Safe-Tהינה ספקית של פתרונות אבטחה לתחום רחב של תעשיות וארגונים בתחומים כמו בנקאות, השקעות, ביטוחים, בריאות ותעשייה.

הפתרון Safe-T Box מאפשר שיתוף ניהול והעברת נתונים באופן מאובטח, שבעזרתו יכולים ארגונים לשתף, לפקח, ולאבטח פעולות של החלפת נתונים מכל סוג ובכל גודל, בין אנשים, אפליקציות, פתרונות ענן ועסקים. הפתרון מתוכנן כך שהוא מאפשר העברה בטוחה ושליטה בתחומים שונים של דפוסי העברת נתונים של חברות מסוגים שונים, כולל העברת נתונים אל ומהענן.

Safe-T Box מאפשר לארגונים להוסיף בקלות ובמהירות שכבות אבטחה לתהליכים עסקיים קיימים, ועל ידי כך לחזק את השליטה ולהפחית את עלויות ההגנה על השיתוף של נתונים רגישים. הארכיטקטורה המודולרית של Safe-T Box ויכולות האינטגרציה שלו מבטיחות את השילוב המושלם אל תוך מערכי חילופי  הנתונים שקיימים בחברה ובענן. ובנוסף, הן גם מספקות אכיפה של מדיניות החברה ואבטחה של העברת הנתונים.

הפתרון RSAccess הינו פתרון הקצה המאובטח של Safe-T ,המתוכנן כך שיוכל להתגבר על האתגרים שניצבים היום בפני אזורים לא מאובטחים (DMZ) של רשתות תקשורת. בעזרת RSAccess  ארגונים מתחילים כעת את מסעם לקראת צמצום המידע הרגיש הנמצא ברשתות DMZ, סגירת פורטי כניסה בfirewall  והפחתת הסיכון ביחס לנתונים רגישים ולשרתי אפליקציות באזור  ה – DMZ, תוך כדי הגברת החיסכון וצמצום מידי בעלויות. RSAccess של Safe-T הוא פתרון רשום כפטנט, המורכב משתי יחידות, שמאבטח את הרשת מבחוץ ומבטל את הצורך לפתוח פורטי כניסה ב firewall הפנימי.

משרדיה ונציגויות המכירה של Safe-T Data המאבטחת מיליוני מסמכים ואימיילים מדי יום, ממוקמים בצפון אמריקה, באירופה, במזרח אסיה, ובישראל.

בין לקוחות החברה ניתן למצוא את eviCore, Florida Blue, Temenos,  RLM Finsbury, Banque Heritage, Zek Law, ממשל זמין ("ספק יחיד" משרד רוה"מ), חברת החשמל לישראל, הראל ביטוח, משרד הבריאות, נתיבי ישראל, ECI, בנק הפועלים, אוניברסיטת חיפה, פסגות, מכון ויצמן, ועוד.