כותרות אחרונות
Search

טיפים למראה איפור אולטימטיבי לחגיגות סוף שנת 2015 מבית מותג האיפור הבינלאומי PARIS-L'ORÉAL

מותג האיפור הבינלאומי PARISL'ORÉAL מציג את  מראה האיפור  לחגיגות סוף שנת 2015 וכניסתה של השנה החדשה 2016 ונותן טיפים למראה איפור "מלוכלך" בעל אמירה מסתורית וסקסית  בהשראת מסלולי האופנה בעולם.
באדיבות עדי פרג'י, מנהלת הדרכה לוריאל פריז

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז, מציג מראה איפור לחגיגות סוף שנת  2015, בהשראת מראה עיניים מלוכלך ובעל אמירה מסתורית וסקסית – מראה המדגיש ניגודיות בעזרת מראה פנים מאט ומודגש.

המראה מציג עיניים שלא ניתן להתעלם מהן. מבט עמוק וחודר, המדגיש את האינטנסיביות והכוח הנשי. מראה האיפור משלב שפתיים במראה ניוד נקי.

חגיגות השנה האזרחית החדשה נחגגות תמיד ברוב פאר, הדר, זיקוקים  ונצנצים. מוטיבים אלה משתלבים פעמים רבות בסטייל ובאיפור בו אנו מתהדרות, כאשר אנו חוגגות בערב בו מתחלף התאריך.

2016 היא שנה מפתיעה מבחינת אופנה וסגנון איפור. מראות החורף שראינו על מסלולי שבועות האופנה היו אדג'יים יותר, דוגמת מראה עיניים "מלוכלך" ובעל אמירה. גם כאן, מראה הסילבסטר ל-2016 הופך את היוצרות. לא עוד צלליות מטאליות רוויות נוצצים – השנה, תתהדרי בתכשיט גדול עם אמירה ותציגי ניגודיות בעזרת מראה פנים מאט ומודגש.

leorial 4

טיפים למראה:
באדיבות עדי פרג'י, מנהלת הדרכה לוריאל פריז

  1. בחרי במייק אפ בגימור מאט, בגוון שהולם במדויק את גוון עורך ולא כהה ממנו. סגנון המראה הוא נקי וחלק, לכן נוותר על קונטורינג. מרחי גם את אזור הלסת המתחבר עם הצוואר, על מנת למנוע הבדלי גוון וכן את העפעפיים, לקיבוע טוב יותר של הצללית המעושנת.

  1. למסגרת העין המודגשת, נשתמש בצללית בסטיק, על מנת ליצור מראה מעושן עדין שקל לשלוט בו. נצמיד את הספוגית שבקצה הסטיק לקו הריסים העליון, החל בפינת העין הפנימית, בנגיעות קלות נניח את הצללית לכל אורך העפעף. לאחר מכן, "נרים" בתנועות קצובות את קו הצללית שהנחנו כלפי מעלה, בתנועות מריחה קצרות. זאת על מנת להימנע ממראה עמוס מדי.

  1. בעזרת עיפרון עיניים שחור שחידדת היטב, שרטטי את הקו הפנימי של העיניים, על מנת לתת להן מסגרת מחמיאה.

  2. השתמשי במסקרה שחורה בעלת מברשת המזכירה בצורתה קונוס, על מנת להבריש בדרמטיות גם את הריסים התחתונים. הריסים העוצמתיים יתנו מסגרת מרשימה לעינייך. מומלץ להשתמש במברשת בעלת מקל גמיש, שיקל עלייך להגיע גם לריסים הקטנים והעדינים ביותר.

  3. אמרנו מסגרת? אל לנו להתעלם מהמסגרת בעלת הנוכחות הבולטת מכולן. על מנת להדגיש את גבותייך, הברישי אותן בעדינות במסקרה ייעודית לגבות. תוכלי לבחור במסקרה שקופה, שתעצב את גבותייך ותעניק להן מראה טבעי ומלא, או במסקרה בעלת גוון המתאים לצבע שיערך, על מנת למלא אותן באופן טבעי ומחמיא.

  1. על מנת להדגיש את לחייך, ניצמד למראה המאט והניטרלי ונבחר דווקא בברונזר! שימי לב, איננו מתכוונות לשזף את הפנים. ברונזר בגימור מאט שמונח כסומק, ישלים את הלוק ויעניק מראה מחמיא. בעזרת מברשת, טפחי קלות על תפוחי הלחיים, וטשטשי.

  2. לסיום, בחרי שפתון עמיד שישרוד אתך עד אחרי נשיקת חצות. בחרי בגוון ממשפחת הניוד שישאיר את הבמה לעינייך המדברות ומנגד- בעל ברק, כדי שיתפוס את האור בכל אשר תפני.

  3. עכשיו את כמעט מוכנה. הניחי על צווארך שרשרת עוצמתית עם הצהרה, אל תחששי לענוד צמידים בעלי נוכחות, שימי מסטיקים ומראה קטנה בתיק וצאי אל הלילה, עם לוק שנשלף היישר מבמות שבוע האופנה בפריז.

מוצרי איפור מומלצים לשימוש:

באדיבות עדי פרג'י, מנהלת הדרכה לוריאל פריז

  • INFAILLIBLE MATTE FDT– מייקאפ עמיד במראה מאט.

  • SUPER LINER SMOKISSIME– צללית סטיק למראה מעושן.

  • BROW ARTIST PLUMPER– מסקרה לגבות.

  • Glam bronze duo– ברונזר בגימור מאט.

  • INFAILLIBLE LIP COLOR – שפתון עמיד עם גימור מבריק.

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.