כותרות אחרונות
Search

טיפים לבחירת תכשירים לעור באדיבות ד"ר להבית אקרמן דרמטולוגית מומחית לעור הפנים

ד"ר להבית אקרמן דרמטולוגית מומחית לעור הפנים מעניקה טיפים לבחירת תכשירים לעור לרגל השקת סדרת הטיפוח SKIN לנשים ולגברים

שוק הקוסמטיקה מוצף במוצרים ותכשירים המבטיחים שינויים מהירים על עור הפנים. חלקם מתחייבים לתוצאות מידיות וחלקם יוצרים שינויים משמעותיים באופן הדרגתי בכדי לשמור על עור צעיר בריא ובהיר. כולם מבטיחים לשפר, לטהר, להחליק ולהצעיר את העור, אז איך מחליטים מה לקנות?

לרגל השקת סדרת הטיפוח SKIN לנשים ולגברים, מעניקה ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור ודרמטולוגית, הפועלת בשיתוף עם חברת הרבלייף, טיפים לבחירה נכונה של תכשירים המיועדים לעור הפנים.

herblif 2

ד"ר להבית אקרמן דרמטולוגית מומחית לעור הפנים

כיצד נדע לבחור מוצרי טיפוח לפנים:

הקרם הכי יקר, הוא לא בהכרח הכי טוב ולהיפך. יש צורך בהתאמה אישית של הטיפול למטופל. נכון להיום, אין נוסחאות קסם אשר רק בעזרתן נגיע לסוד הנעורים. יש  לבחור בחברה ידועה, אשר מציעה תכשירים שנבדקו מחקרית, ללא חומרים אלרגניים ואשר מכילים חומרים פעילים שיסייעו בהארכת נעורי העור.

שמירה על תדירות ניקיון עור הפנים:

מומלץ ביותר לנקות את הפנים  פעם עד פעמיים ביום בסבון עדין – אשר לא מייבש את העור. באשר לסבון פילינג גרגרים – רצוי לעשות בו שימוש פעמיים בשבוע בלבד ולא בכל יום.  

התאמת סדרת התכשירים לגיל:

יש להתאים את התכשיר לעור הפנים ולגיל המשתמש/ת. בשום אופן אין לקחת את הקרם של אמא לבת או להיפך. עם הגיל, העור נוטה להתייבש ויש לו יכולת מופחתת לשמר לחות, לכן יש צורך בתכשירים שמנים יותר.

כמו כן, לנשים בעלות עור שמן יש צורך בתכשירים קלילים יותר. מוצרי סדרת הסקין של הרבלייף, מאפשרים התאמה פרסונאלית לסוגי עור שונים ובהתאם לגיל.

תפקידי קרם הלחות:

יש לקחת בחשבון שתפקידו של תכשיר הלחות הוא לא רק לספק לחות, אלא גם למזער את נזקי הגיל (אנטי אייגינג). לצורך כך יש לעשות שימוש בתכשירים המכילים חומרים פעילים כמו אנטיאוקסידנטים, ויטמין B3 ועוד. יש לשים לב שתכשירי לילה מכילים חומרים פעילים יותר מאשר תכשירי יום ועשויים לגרום  תגובות גירוי לעור, בחשיפה לשמש.

גם גברים צריכים לשמור על עור הפנים:

היום ידוע וברור שגם העור הגברי סובל מנזקי ופגעי הזמן ולכן  מומלץ גם לגברים להשתמש בתכשירי לחות והזנה לעור על בסיס קבוע.

לא להמתין לסימני הגיל:

סימני הגיל מתחילים להראות על פני העור כבר מגיל 30. לתכשירי לחות והזנה תפקיד חשוב בטיפול בהאטת נזקי הזמן. יש לזכור כי קרם לא תמיד משפר משמעותית קמטים קיימים – אבל בהחלט עוזר להרחיק את הופעתם. במהלך מחקרים שערכה חברת הרבלייף, הוכח כי תוך 7 ימים בלבד, ניכר שיפור משמעותי במצב העור אשר נעשה בו שימוש במוצרי ה-SKIN. העור נראה חלק, רך וזוהר יותר וגם הגילויים החיצוניים של קמטים הצטמצמו.