כותרות אחרונות
Search

טיפים בנושא טיפול שיניים – באדיבות דר מרק לוין בעלים ומנכ"ל מרפאת "מדיקליניק"

טיפים בנושא טיפול שיניים

באדיבות דר מרק לוין בעלים ומנכ"ל מרפאת "מדיקליניק"

mark-1

באדיבות דר מרק לוין בעלים ומנכ"ל מרפאת "מדיקליניק" – צילום: יח"צ

 

  1. איך בוחרים מרפאת שיניים?
    תחילה יש לבדוק שלמרפאה יש רישיון מטעם משרד הבריאות, לרופאים וכמובן לחדרי הניתוח. צריך לוודא שבקליניקה יש חדרי ניתוח וחדרי התאוששות הכוללים את המכשור המתקדם ביותר. חשוב לוודא שהמרדים עובד באופן קבוע בקליניקה ושהוא בעל ניסיון בתחום.

  2. איך לקבל חיוך של כוכב הולוודי?
    אני ממליץ על ציפוי למינט, זהו ציפוי מיוחד המורכב על השן ויכול להיות בכל צורה וצבע , לא כואב ולא פוגע בשיניים, מתאים למי שרוצה לטפל בבעיית  שיניים עקומות , רווחים קדמיים וכתמי עישון.

mark-4

צילום: יח"צ

        3. איך לטפל בחרדה דנטלית ?
חרדה מטיפולי שיניים גורמת לרבים להזניח את בריאות השיניים. היום יש פתרונות רבים כמו תרופות הרגעה, גז צחוק  היפנוזה ואפילו טיפולים בהרדמה כללית.

        4. טיפול שיניים בהרדמה כללית 
עד לאחרונה מטופלים שסבלו מבעיות שיניים מורכבות נאלצו לעבור סדרה כואבת וארוכה של טיפולים, היום ניתן לעבור את כל הטיפולים בהרדמה כללית ובטיפול אחד בלבד. באמצעות טכנולוגיית הלייזר ברוב המקרים אין כאבים כלל וניתן לחזור פעילות ביום שלמחרת

mark-3

צילום: יח"צ

      5. כיצד להימנע מדלקת חניכים?
יש להקפיד על צחצוח שיניים יסודי, שימוש בחוט דנטלי ומי פה, ביקור אצל שיננית כל שלושה חודשים ומעקב ע"י רופא מומחה. חזרה של דלקת חניכים עשויה להעיד על נטייה לסוכרת לכן אם הדלקת חוזרת כדאי לגשת להיבדק.

mark-2       

     6. מה היתרונות של טיפול שיניים בלייזר?
טיפול לייזר הוא ממוקד ועדין, יש בו פחות חיתוך, פחות דימום, פחות כאבים, ברוב המקרים ניתן להשתמש ללא הרדמה והוא חוסך את הרעש המטריד של המקדחה.

 

 שדרות שאול המלך 37, תל אביב יפו, 03-691-1138