כותרות אחרונות
Search

המטרה של טושיבה,מיקוד וגידול משמעותי וחיזוק מעמד החברה בזירה העסקית

הצהרת כוונות של טושיבה: תתמקד בשוק המחשוב העסקי באירופה מתוך כוונה לגידול דו-ספרתי בתחומי המפתח

טושיבה אירופה (Toshiba Europe GmbH)  המיוצגת בלעדית בישראל, על ידי חברת ״מפעיל״, פרשה השבוע את תוכניותיה לשוק המחשוב העסקי באירופה, כשהמטרה: מיקוד וגידול משמעותי וחיזוק מעמד החברה בזירה העסקית.

maki 3

מקי יאמאשיטה, סגן נשיא B2B PC טושיבה: ״עם 30 שנות נסיון בשוק המחשוב העסקי, התמודדות עם אתגרים עסקיים והעלאת רף היעילות בעבודה היא חלק מה-ד.נ.א. שלנו"………״השנה האחרונה עבורנו הייתה שנה של מיקוד מחדש וכניסה מחודשת לתחום המאוד תחרותי של המחשוב העסקי הנייד. בנינו את התשתיות וחיזקנו קשרים עם השותפים העסקיים שלנו. היה חשוב לנו לדווח להם על הכיוון שאליו אנו לוקחים את קו המוצרים העסקיים שלנו והפתרונות העתידיים שיתלוו אליהם, ובמיוחד לאור העובדה שיש לנו שליטה מלאה על כל הליכי העיצוב והייצור של מוצרים אלה״.

בשנה החולפת טושיבה התמקדה מחדש בשווקי הביניים ובשוק הארגוני תוך הפגנה של מערכי מכירה ויוזמות שיווקיות חדשות – כשהמהלך האחרון הוא קמפיין פאן-אירופאי (שכלל גם את ישראל) תחת הכותרת Make IT work , שתוכנן כדי להדגיש את מיצובה החזק של החברה בתמיכה בדרישות העכשוויות של השוק העסקי, וזאת, תוך הדגמה של קו המוצרים הרחב והמגוון ביותר שהחברה הציגה עד היום. בין השאר תתמקד החברה השנה במאמציה בלקוחות בתחומי הממשל, החינוך הגבוה ובסקטור הציבורי הרחב.

maki 1

מקי יאמאשיטה, סגן נשיא B2B PC טושיבה

מוסיף מקי יאמאשיטה, סגן נשיא B2B PC טושיבה:״אנו מאמינים שההשקעות שנעשות כיום במדינותEMEA   (בהן ישראל) יוצרים תנאים אידיאלים לכיוון גידול בעסקי המחשוב האישי שלנו״………״אנו בטוחים בכוחה של האסטרטגיה המחודשת שלנו ומכוונים למספר דו-ספרתי של גידול בתחומי הפעילות שלנו – לכל אורך הקו״.

דגש יושם גם במזרח התיכון ובאפריקה. החברה אף תמשיך לתמוך בגישה ה׳רזה׳ יותר לפיתוח העסקים, שחלק ממנה הוא העובדה שהעיצוב והפיתוח נעשו כולם בתוך המערכת של טושיבה.

 אומר יאמאשיטה:״קו המחשב הנייד שלנו מתוכנן ומיוצר על ידי טושיבה וכך יש לנו את היכולת להבטיח עיצוב ואיכות בכל שלב של הליך ההפקה,״……….״העובדה שהכל בשליטה שלנו, מאפשרת לנו לשמור על איכות, עיצוב, פונקציונליות והאבטחה של המוצרים שלנו, כשהלקוח נהנה משלוות נפש ככל שמדובר באבטחת המידע הרגיש שלו״.

יאמאשיטה הדגיש את העובדה שהחברה מייצרת בעצמה את ה-BIOS לכל המחשבים הניידים שלה מסלקת את החשש והסיכון להפרעות וחדירות של גורמים מצד שלישי ולחשיפה להתקפות ופגיעות חיצוניות.   

maki 2  

על טושיבה

Toshiba Corporation, חברת Fortune Global 500, ממקדת כיום את יכולותיה באלקטרוניקה מתקדמת, ובמערכות ומוצרים אלקטרוניים בשלושה קווי מוצרים עיקריים: אנרגיה לקיימות בחיי היומיום נקיים ובטוחים יותר, תשתיות לשיפור איכות החיים ואחסון המתאים לעידן חברת המידע. עם מוטו  ״מחוייבות לאנשים, מחוייבות לעתיד״, טושיבה תורמת לעולם בו הדורות הבאים יוכלו לחיות חיים טובים יותר. החברה נוסדה בטוקיו בשנת 1875 וכיום פועלים תחת המותג ברשת גלובלית מעל 580 גופים המעסיקים 199 אלף עובדים, עם מכירות של כ-55 מיליארד דולר.

אתר: www.toshiba.co.jp/index.htm

על המפעיל

"מפעיל' הוקמה לפני כ-75 שנה כחברה המתמחה במתן פתרונות כוללים לארגונים ועסקים בתחומי טיפול בפלט ארגוני ושירותים עסקיים מבוססי תמיכה ושרות מתמשכים. החברה התאימה עצמה לשינויים הטכנולוגיים שחלו במהלך השנים, והתמקדה במתן פתרונות כוללים בתחום ההדמייה, הדפוס המקצועי והמיחשוב לעסקים וארגונים בכל סדר גודל. ככזו, מקפידה מפעיל להתאים את סל מוצריה ושרותיה לשינויים הארגוניים והעסקיים הנובעים מההתקדמות הטכנולוגית והשפעתה על ההתנהלות העסקית-ארגונית ובמקביל – לשפר ולחזק כל העת את מערך התמיכה והשרות ללקוחות כי בבסיס תפישת העולם של מפעיל, מה שחשוב באמת הוא איכות הפתרון הכולל תפישה זו מחייבת קיומה של "מכונה משומנת" המעניקה תמיכה, שרות ושידרוג ברמה הגבוהה ביותר.

החברה פועלת כיום ב-5 ערוצים עסקיים-מקצועיים עיקריים הפועלים בסינרגיה גבוהה:

-חטיבת ניידים עסקיים (TOSHIBA)

-חטיבת פתרונות הדמייה והדפסה

-חטיבת פתרונות הדפסה בתלת-ממד (D3)

-חטיבת דפוס מקצועי

-חברת הבת – א. נין-נון המספקת פתרונות מיחשוב כוללים

אתר: http://www.mafil.co.il/

 1 כפוף לתנאים ולמגבלות. במדינות נבחרות בלבד. באם המחשב הנייד שלך התקלקל במהלך שנה מיום הרכישה, אתה זכאי לבקש תיקון במסגרת האחריות ללא תשלום ולקבל בחזרה את עלות הרכישה. תביעות תוכלנה להתבצע רק באם המחשב הנייד שנרכש נרשם באתר החברה במשך 30 יום מזמן הרכישה. למידע ולתנאים: http://www.toshiba.co.il/he/generic/reliability/