כותרות אחרונות
Search

חנות מרתון סמסונג תל- אביב משיקה את קולקציית הקפסולה החדשה של מרתון סמסונג תל-אביב 2017, המעוצבת בקונספט אורבני חדש

קולקציית קפסולה חדשה של מוצרי מרתון סמסונג תל- אביב 2017

חנות מרתון סמסונג תל- אביב משיקה את קולקציית הקפסולה החדשה של מרתון סמסונג תל-אביב 2017, המעוצבת בקונספט אורבני חדש בהשראת הארכיטקטורה של העיר תל-אביב ומסלול הריצה הייחודי, תוך שילוב אתרים ונקודות ציון בעיר.

קולקציית הקפסולה במרתון EXPO בכיכר רבין 19-22.02.17

הקולקציה מורכבת ממגוון מוצרים בעיצובים חדשים, ביניהם עיצוב חדש לחולצת Finisher שנבחר ברוב קולות בסקר שערכה חברת 'כפיים' ברשתות החברתיות.

העיצוב האהוב 'I Run TLV' מיוצר לבקשת הקהל זו השנה הרביעית ברציפות, ויופיע השנה לראשונה לא רק על גבי חולצות, אלא גם על מגבות ספורט, מאגים, תחתיות לכוסות, Shoe Charms מעוצבים ועוד.

מרתון סמסונג תל-אביב 2017, אירוע הספורט הגדול ביותר בישראל שהפך זה מכבר למסורת מקצועית וחברתית, חוזר השנה ללב העיר תל-אביב במתכונת גדולה וחגיגית מתמיד. האירוע יתקיים ביום ו', 24.02.17, עם כ-40,000 רצים ורצות הצפויים לקחת חלק באחד מ-6 מסלולים אורבניים מרהיבים: מרתון (42.195 ק"מ), חצי מרתון (21 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ, מרוץ 5 ק"מ, מרוץ אופני יד לנכים ומקצה מיני מרתון לילדים (420 מטר ו-1 ק"מ). אירוע המרתון יתקיים ביוזמת עיריית תל-אביב-יפו ובהפקת חברת 'כפיים'.

את קולקציית הקפסולה במהדורה מוגבלת ניתן להשיג בחנות המרתון: https://www.tlvmarathon.co.il/Shop/Shop1.aspx?l=he

כמו כן, ניתן יהיה להשיג את קולקציית הקפסולה במרתון EXPO בכיכר רבין (19-22.02.17), ארבעה ימים של חגיגות במסגרת הפסטיבל הגדול והמוביל בישראל בתחומי הספורט, הבריאות והחיים האקטיביים. הפסטיבל יתקיים בכיכר רבין ויציע חנויות קונספט ייחודיות, מתחם מרהיב ברוח התרומה לקהילה בחסות "סמסונג", חנות קונספט ענקית של "אדידס", מתחם כנסים והרצאות עם מרצים מובילים בתחום הריצה ועוד. לרשות הרצים יעמוד במקום מרכז מיוחד ובו תתקיים חלוקת ערכות הרצים הכוללות: חולצת ריצה מנדפת זיעה של "אדידס" בעיצוב חדשני, מספר חזה הנקבע בהתאם למקצה הזינוק האישי, שבב מדידה (צ'יפ) אלקטרוני חד-פעמי ושלל פינוקים, מבצעים והטבות.

חולצת Finisher בעיצובים שונים– 55 ₪  /
זוג תגי שרוכים מעוצבים– 45₪  /
  מאגים– 35 ₪ תחתיות לכוסות– 45 ₪ /
מגבות ספורט מעוצבות– 75 ₪ /
מתלי מדליות– 120 ₪