כותרות אחרונות
Search

חנות "אבנים" בשנקין תל אביב מציעה קולקצייה מרהיבה לרגל חג הוולנטיין

חנות "אבנים" בשנקין תל אביב מציעה קולקצייה מרהיבה לרגל חג הוולנטיין

חנות אבנים,בשנקין הינה חנות קטנה ומתוקה שאי אפשר להישאר אדישים אליה. בחנות תוכלו למצוא מגוון נרחב של תכשיטים בשלל סגנונות כך שכל אחת ואחד יוכלו למצוא את התכשיט המתאים לו. התכשיטים בחנות הינם פריטים מיוחדים בעבודת יד של הצורף ובעל החנות אריק סיטב, אשר מתמחה ביצירת תכשיטים מיוחדים עם אמירה חזקה. קולקציית התכשיטים מתאימה לכל כיס וזאת מפני קשת המחירים הנרחבת בחנות.

צילום: יח"צ

 באבנים את לא צריכה לקבל הצעת נישואים כדי להתאהב בטבעת חדשה, לקראת חג האהבה הבן לאומי מציג אריק בעל חנות "אבנים" את הקולקציה שתיתן לך להרגיש נאהבת בכל בוקר מחדש.

צילום: יח"צ

בחג האהבה הזה תוכלו להתאהב בשרשרת לב  מהודרת או טבעות עם אבנים שלא תוכלו להוריד מהיד. כמו כן בחנות אבנים ניתן לחרוט ברכה או מסר אישי על התכשיט ובכך להקדיש אותו לבן הזוג או בת הזוג שלכם ולהעניק להם תכשיט אשר יש רק להם.

אריק סיטב צורף ומעצב תכשיטים הבעלים של חנות התכשיטים "אבנים" ברחוב שנקין 4 בתל אביב – צילום: אבי בר

על חנות "אבנים"
חנות "אבנים" ברחוב שנקין 4 בלב תל אביב, היא חנות קטנה ומקסימה שבשונה משאר חנויות התכשיטים בהן נכנסים ובוחרים את התכשיט שמצא חן בעינייך, כאן התכשיט בוחר בך. המגוון הרחב והייחודי יוצר תשוקה לתכשיט לא שגרתי.

כל שעלייך לעשות זה להיכנס לחנות וליהנות מהקולקציה הרחבה שהיא מציעה לך ליום האהבה ולחפש את התכשיט שמחפש אותך. התכשיטים בקולקצייה מקבלים פרשנות עכשווית בעלת אמירה ומסר.

צילום: יח"צ

הקולקציה  מכילה טבעות כסף בציפוי זהב ועם אחריות לשנתיים, טבעות גדולות של עץ החיים עם תליון תואם, טבעת כתר, טבעות בשילוב אבנים, טבעות חלקות עדינות, צמידים ועוד…

חנות "אבנים" מציגה מבחר מגוון, עשיר ומרשים. מדובר בקולקציה מפתיעה שבה המרקמים, החומרים, הצבעים והצורות מאפשרים לך לבטא את ה’אני’ שלך, דרך פריט בודד או באמצעות שילוב של פריטים שונים. ההתאמה האישית הופכת את חוויית הקנייה למהנה וכיפית במיוחד.

צילום: יח"צ

אריק שומר על השילוב בין רוחני – שאנטי לאופנה תוך התאמה של סוג האבן לאופי הלקוח/ה. במהלך השנים מקפיד אריק לתמוך ולעודד מעצבים צעירים ומחזיק קולקציות תכשיטים שלמות של מעצבים ישראלים אותן הוא בוחר בקפידה תוך שמירה על טעם אופנתי ואיכות החומרים.