כותרות אחרונות
Search

חייל שפר ציודך! המוצרים שכל מתגייס/ת חייב בתיק באדיבות טלפארמה

צילום: ניר עצמון

לקראת מחזור הגיוס נובמבר-דצמבר…חייל שפר ציודך!  המוצרים שכל מתגייס/ת חייב בתיק באדיבות טלפארמה, בית המרקחת המקוון המוביל בישראל.

הגיע הרגע, ההורים מתרגשים, הקיטבג כמעט מוכן והבק"ום בכוננות קליטה, אבל רגע… מה עוד חסר לנו? טלפארמה, בית המרקחת המקוון המוביל בישראל, מציע מגוון מוצרים שיקלו על כל חייל את שירותו הצבאי. אמנם אומרים "קשה באימונים – קל בקרב", אך לא צריך שיהיה עד כדי כך קשה באימונים… בין המוצרים:

tlfarm 4

אקילן ספורט – קרם למניעת שפשפות

שפשפות נוצרות מחיכוך העור ומאוד נפוצות אצל העוסקים בפעילות גופנית בצבא. אקילן ספורט הינו קרם השומר על העור רך וגמיש בזמן מאמץ ובתנאים קשים. הקרם מבוסס על חמאת שיאה וויטמין E ליצירת איזון ברמת הלחות ומניעת גירוי וצריבה בעור.

איך משתמשים? טרם הפעילות יש למרוח במקומות הרגישים לשפשוף: אזור הירכיים, בית השחי, כפות הרגליים והקרסוליים על מנת למנוע חיכוך.

מחיר: 24.70 ₪ ל- 60 מ"ל (במקום 29.65 ₪)

tlfarm 3

אודורגון – מנטרל ריח טבעי

חיילים עשויים להעביר יום שלם בשטח, בחום כבד וכדי לתרום לתחושת הרעננות ניתן להשתמש בספריי אודורגון. הספריי מנטרל ריחות לא נעימים לאורך זמן, הוא ידידותי לסביבה ואינו מכיל חומרים כימיים. אודורגון מכיל תערובת של 37 תמציות שמנים טבעיות.

איך משתמשים? מרססים על הגוף וכאשר החומר בא במגע עם ריחות לא נעימים, נוצרת תרכובת הגורמת לסביבה ניטרלית נטולת ריח.

מחיר: 19.70 ₪

tlfarm 1

פנגד-תוש – מגבונים להגנה מפני עקיצות יתושים

חיילים נתקלים ביתושים ומעופפים בשטח, בבסיס ואפילו בחדרי המגורים. פנגד-תוש הם מגבונים המגנים מפני עקיצות יתושים ומעופפים עד 4.5 שעות ומבטיחים הגנה מקסימאלית. המגבונים מתאימים גם לבעלי עור רגיש, הם בעלי ריח ומרקם נעים ואינם דביקים.

איך משתמשים? משתמשים במגבון למריחה על הגוף ומוגנים עד 4.5 שעות.

מחיר: 21.70 ₪ לאריזה עם 15 מגבונים אישיים (במקום 29.94 ₪).

 tlfarm 2

קמומילו הנד-ספריי

במהלך היום-יום לא תמיד יש מים זורמים לחיילים שבהם הם יכולים לשטוף ידיים לשמור על היגיינה והימנעות מחיידקים. התרסיס קמומיל הנד-ספריי עוזר לניקוי ושמירה על היגיינת הידיים. הספריי מועשר בקמומיל אורגני ובלחות למניעת יובש בידיים, הוא מתייבש במהירות, אינו דביק, מקרר ומרגיע את העור.

איך משתמשים? מרססים על כפות הידיים.

מחיר: 10.80 ₪ ל-50 מ"ל (במקום 16.86 ₪)

בליסטר פלסטר – למניעת שפשופים בכפות הרגליים

במסעות, ניווטים והליכות ממושכות, עשויים להיווצר אצל החיילים שפשפות וחיכוכים בכפות הרגליים. "בליסטר פלסטר" הוא פלסטר סיליקון "נושם", רב פעמי, שמונע חיכוך ושלפוחיות. ניתן להניח את הפלסטר גם על פצעים פתוחים ובכך למנוע חיכוך מתמשך. הפלסטר ניתן להסרה ללא כאבים וכן אפשר לכבסו במכונת כביסה עד 30 מעלות, לייבש ולהשתמש שוב.

איך משתמשים? יש לנקות את העור מאבק, לחות ושומנים, ולייבשו היטב לפני הצמדת ה"בליסטר פלסטר".

מחיר: 34.70 ₪ (במקום 42.64 ₪)

למידע נוסף באתר טלפארמה: www.telepharma.co.il

או במוקד הטלפוני 1-800-61-62-63

טלפארמה- בית המרקחת המקוון המוביל בישראל לשיווק תרופות וציוד רפואי, המספקת עד לבית הלקוח את כל המוצרים הדרושים לכל המשפחה וגם לגיל השלישי כולל תרופות במרשם, עזרי בטיחות, מוצרי ספיגה, תוספי מזון, ציוד רפואי ביתי ועוד.  לטלפארמה מערך הפצה של 25 רכבים המפיצים את המוצרים בתוך 36 שעות ברוב חלקי הארץ.