כותרות אחרונות
Search

חטיפי הקרח של פּוֹלָרֵטִי (POLARETTI) לראשונה כשרים לפסח

ליימן שליסל, מציעה לראשונה את חטיפי הקרח (קרחונים) של פּוֹלָרֵטִי (POLARETTI) במהדורה כשרה לפסח

לכבוד החג: חטיפי הקרח פולרטי במבצע: 2 אריזות ב- 12 ₪

מכילים מיץ פרי במרקם ייחודי ללא צבעי מאכל ללא חומרים משמרים בארבעה טעמים מרעננים: תות, דובדבן, תפוז ולימון

חטיפי הקרח של פּוֹלָרֵטִי הינם היחידים מסוגם בארץ המכילים מיץ פרי, הם במרקם  המזכיר סורבה קפוא, אינם מכילים צבעי מאכל (הצבע מתקבל מהפרי בלבד), אינם מכילים חומרים משמרים, ללא נתרן וללא גלוטן.

חטיפי הקרח פּוֹלָרֵטִי, הם שילוב מושלם בין רכיבי פרי ובין חטיפי קרח שילדים אוהבים – מה שהופך את פּוֹלָרֵטִי לחטיף קרח אולטימטיבי. הם מגיעים באריזת מאגדת מעוצבת  ומשפחתית המכילה 10 חטיפים אישיים, כל חטיף בנפרד בעל פתיחה נוחה וקלה. חטיפי הקרח של פּוֹלָרֵטִי מגיעים בארבעה טעמים מרעננים ואהובים, בהם: דובדבן, תות, תפוז ולימון.

לכבוד החג: חטיפי הקרח של פּוֹלָרֵטִי במבצע: 2 אריזות ב- 12 ₪ בלבד. המבצע מתקיים בכל רשתות השיווק, המרכולים, נקודות המכירה הפרטיות והפיצוציות במהלך חודש אפריל. חטיפי הקרח של פּוֹלָרֵטִי, כשרים לפסח לאוכלי קטניות פרווה בהשגחת משולש K  ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

leman 4

צילום: אפרת אשל

מותג פּוֹלָרֵטִי מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר החברה –  www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.