כותרות אחרונות
Search

חופשה חלומית בקיבוץ גבולות – חוויה בלתי נשכחת

קיץ בקיבוץ גבולות: חוויה בלתי נשכחת

בשנות השישים, השבעים והשמונים זה היה הריטואל של כל ישראלי שני. בבוא הקיץ היו מעמיסים את הילדים, ולפעמים גם את ההורים, על האוטובוס לקיבוץ ומקבלים אותם כעבור שבוע בחזרה כשהם שזופים ומלאי חוויות.

חופשת קיץ בקיבוץ הייתה החופשה האולטימטיבית עם הרבה ירוק, קצת נסיעה על טרקטור והמון המון שעות בבריכה.

תוסיפו לזה ארוחות בחדר האוכל, את חברת הילדים ואת האווירה החופשית שאין כמוה בעיר ואין פלא שהטרנד הזה מתחדש גם בקיץ 2016 לטובת ילדי דור הסנאפצ'ט.

בקיבוץ גבולות שבצפון הנגב מסיימים בימים אלה לשפץ את מתחם התיירות החדש המיועד לקבוצת משפחות וכולל גם סלון משותף וחדרים גדולים במיוחד. הקומפלקס החדש כולל שני מבנים ובהם 17 חדרים ו-60 מיטות. הוא מצטרף ל-26 חדרי האירוח הפרטיים שכבר מחכים בקיבוץ. ביולי, למשל, כבר כמעט ולא נשארו מקומות. באוגוסט עוד אפשר למצוא פה ושם כמה ימים פנויים.

gvulot 2

חווית האירוח בגבולות מתבססת על אטרקציות בתוך הקיבוץ לצד פעילויות בסביבה הקרובה. המקום פופולרי במיוחד בקרב משפחות חובבות אופניים שיוצאות מהקיבוץ למסעות רכיבה בכל האזור. אבל גם מי שלא מדווש ימצא מה לעשות. מטיול על גשר החבלים התלוי ועל גשר הצינורות, דרך ביקור חווייתי במצפה ההיסטורי שממנו יצאו 11 הנקודות להתיישב בנגב עבור למצפור המאגרים ועד לחליבה (איך לא?) ברפת. גם בסביבה הקרובה מחכות אטרקציות כמו פסטיבל כדורים פורחים, טיולים בנחל הבשור ובפארק אשכול וביקורים בחוות משק צאן ובחוות אל היען הסמוכות.

כשרעבים קופצים לחדר האוכל אבל לא רק, גם הפאב המקומי מציע ארוחות, אפשר לאכול גם ארוחת שף במצפה ההיסטורי או במסעדת הנגריה במושב דקל.

gvulot 3

רותם בוקסבאום מנכ"ל תיירות גבולות: "המשפחות שמגיעות לכאן באות בשביל השקט. האווירה, המרחבים, הבריכה. יש בקיבוץ שילוב מעניין של אז והיום. מצד אחד זה ממש כמו בחווית הילדות של המון ישראלים שחיכו כל השנה לנסוע בקיץ לקיבוץ ומצד שני, גם הילדים שכל היום צמודים למסכים, מגלים פתאום שהחיים בלי פילטרים הרבה יותר יפים. הם מתפעלים מהמרחב ומכל הירוק שהם לא רגילים לפגוש בעיר. זה תמיד מפגש מעניין".

המחירים, לא מפתיע, הרבה יותר ידידותיים מאשר באילת, בטבריה ובקיבוצי הגליל. 490 ש' לזוג ללילה עד 1,800 ש' לארבעה לילות באמצע שבוע, 580 ש' לזוג ללילה בסוף שבוע. על כל ילד 110 ש' ללילה.