כותרות אחרונות
Search

חוזרים לשגרת בית הספר עם רהיטים ברשת ACE – צילום ישראל כהן

חוזרים לשגרת בית הספר עם רהיטים ברשת ACE

החזרה לבית הספר לא מסמלת רק את תחילתה של עוד שנת השכלה, אלא בעבור העולים לכיתה א' זוהי הפעם הראשונה שהם מגיעים לבית הספר. כעת, נדרשים התלמידים הטריים לאמץ לעצמם אורח חיים חדש הכולל את העבודה על מטלות בית הספר בשעות הפנאי. אך לא רק תלמידי כיתות א' אלא גם העולים לתיכון שצריכים להתמודד עם נפחי עבודה רבים יותר זוהי תקופה שיש להיערך אליה בהתאם. וגם בעבור המבוגרים שבינינו מדובר בסופה של עונת החופשות וחזרה לשגרת העבודה אותה ניתן להנעים באמצעות שדרוג המשרד הביתי.

ace 5

צילום: יח"צ

על מנת ליצור את התנאים האופטימאלים ללמידה ועבודה, עלינו לחשוב היטב על עיצוב פינות העבודה והלימודים הביתיות. מומלץ להתחיל כמובן בריהוט המשמעותי ביותר שהוא שולחן הכתיבה. רשתות הריהוט והעיצוב מציעות מגוון רחב של פתרונות בתחום. "מגמות הבנייה בשנים האחרונות הפכו את חדרי השינה לחללים קטנים יותר מבעבר. לכן, רצוי להתאים שולחנות עבודה פרקטיים אך מעוצבים המתאימים במידותיהם לחללים קטנים יותר", מספרת אורה הר-לב, קניינית ראשית ברשת IDdesign. "אחד האתגרים הגדולים ביותר", מוסיף אייל שר, מנהל קטגוריית הריהוט ברשת ACE, "הוא בחירה של פינת עבודה המתאימה הן בגיל והן בשטח המקום והאחסון לצרכיו של כל תלמיד או מי שבחר להעתיק את המשרד לביתו". לכן, מציעות רשתות הריהוט והעיצוב לבית מגוון רחב של פתרונות ריהוט חסכוניים במקום, בעלי תאי אחסון בדמות מגירות או מדפים עליונים.

ace 4

חוזרים ללימודים עם רשת ACE. צילום ישראל כהן

על מנת להקל על הקושי בפתרונות אחסון, מציעות הרשתות מקומות אחסון אלטרנטיבים ניידים אותם ניתן להוסיף לחלל המשרדי בצורה המשמרת את הקו העיצובי. לדוגמא, קופסאות האחסון של המותג KIS ברשת ACE או הדומים בעלי תא אחסון פנימי מרשת URBAN מהווים פתרון אידיאלי למי מאיתנו שיש להם ריבוי של ניירת או חומרי לימוד. את פינת הלימוד יש להשלים באמצעות כיסא עבודה נוח. הרשתות מציעות סוגים שונים של כיסאות משרדיים על מנת להתאים לכל פינת עבודה, עיצוב וגיל. ניתן למצוא החל מכיסאות מעוצבים במיוחד למשרד הביתי ועד כיסאות מאוירים לצעירים שבלומדים.

ace 3

חוזרים ללימודים עם רשת ACE. צילום ישראל כהן

ace 6

צילום: יח"צ