כותרות אחרונות
Search

חוגגים שבועות עם יינות יקב בן חיים

חוגגים את חג השבועות עם יינות יקב בן חיים

חג השבועות הוא הזדמנות עבור כולנו לחגוג את כל טוב תנובת ארץ ישראל, על שולחן החג יוגשו הפירות, הירקות והגבינות  כולם תוצרת ארצנו.  יקב בן חיים מזמינים אתכם להעשיר את ארוחת החג. לצד מנות האוכל ליהנות מיין ישראלי, מכרמי יקב בן חיים.

קברנה פרנק רזרב 2011:  יין בעל גוף דומיננטי ואלגנטי, עם פרי מתוק, טאנינים רכים וארומות של מוקה ואגוז לוז. מומלץ במיוחד לצג גבינות בוטיק ופסטות.

מחיר: 150 ₪

benhaim 3

שרדונה 2014 :  יין שהתיישן 5 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי,  החבית המעניקה טעמים וארומות רכים ועדינים של אננס, קיווי ופמלה. מתאים במיוחד לצד גבינות, דגים, אנטיפסטי ומאכלים קלים.

מחירק: 129 ₪  

benhaim 1

מרלו  טרדישיין  2009:  היין הוא בעל גוף מלא התיישן 14 חודשים בחביות עץ אלון מובחרות, זהו יין אלגנטי בטעמי פירות אדומים על רקע תבליני החבית. מתאים במיוחד להגשה לצד אוכל בסגנון איטלקי כגון פסטה, לזניה.

מחיר: 99  ₪

 benhaim 2

יקב בן-חיים הוא יקב בוטיק משפחתי. משפחת בן -חיים הינה נצר למשפחות של חבתנים, ייננים וסוחרי יין. שיטת הפקת היינות ביקב מתבססת על שיטת העולם הישן, בסגנון צרפתי, הקפדה על סוגי חביות ויישון על פי מסורת בת עשרות שנים. ליקב חמש סדרות יין הכוללות יינות אדומים מתיישנים, יינות לבנים ורוזה.

היקב נבחר ליקב הבוטיק הטוב בישראל בתחרות היין טרה וינו והיחיד בישראל המחזיק במדליית גרנד צ'ימפיון בתחרות זו. בנוסף מעוטר ביותר מ-45 מדליות בארץ ובעולם וכן מחזיק במדליית גרנד פרי מאירופה.

כל יינות היקב כשרים למהדרין. לא מבושלים.

יקב בן- חיים

השרף 6, רמת השרון

בימים א'-ה'  בין השעות: 10:00-17:30
ביום ו'  וערבי חג  בין השעות: 11:00 ועד שעה לפני כניסת השבת/החג

טלפון 03-534-6748