כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – תרסיס שמן "פאם" על בסיס שמנים לצלייה

לכבוד יום העצמאות ועונת המנגלים משיק מותג תרסיסי השמן פאם תרסיס על בסיס שמנים לצלייה מיועד לשימון רשת המנגל ומתאים לכל סוגי המנגלים

לכבוד יום העצמאות ועונת המנגלים משפחת תרסיסי השמן של מותג פאם ממשיכה להתרחב ומשיקה מוצר חדש וחדשני: פאם, תרסיס על בסיס שמנים לצלייה

פאם, תרסיס על בסיס שמנים לצלייה, מיועד לשימון נח, נקי, מבוקר וחסכוני של רשת המנגל ומתאים לשימוש בכל סוגי המנגלים. הוא מונע הידבקות המזון אל הרשת ובשונה מתרסיסי השמן של פאם שהכרנו עד כה, מקומו של פאם -תרסיס על בסיס שמנים לצלייה אינו במטבח כי אם בארגז הכלים של המנגל, בכדי שיוכל לשמש אתכם בנוחות וביעילות בכל עת שתבחרו למנגל. פאם, תרסיס על בסיס שמנים לצלייה הינו מוצר מזון לכל דבר וניתן לעשות בו גם שימוש ביתי במחבת פסים או ברשת הגריל בתנור.

 

פאם – תרסיס על בסיס שמנים לצלייה, מצטרף לסדרת תרסיסי השמן המוכרים של פאם, בהם תרסיס שמן קנולה, שמן זית, קנולה בטעם חמאה ותרסיס על בסיס שמן קוקוס. בכך מחזק ומבסס המותג את מעמדו בשוק ומאפשר לצרכן הישראלי יותר ויותר שימושים בתרסיסי שמן כחלופה איכותית ובריאה יותר לשימוש בשמן נוזלי או מוצק.

 

מותג תרסיסי השמן פאם ידוע ביתרונותיו ובתרומתו לשימוש מבוקר ובריא יותר בצריכת שמן בתזונה היומית, והפך זה מכבר למותג המוביל בשוק תרסיסי השמן בישראל.

יתרונם של תרסיסי השמן של פאם בכך שבכמות התזה קטנה ניתן למנוע הידבקות באפייה ובבישול, ולהקטין את כמות השמן בתבשיל. תרסיסי השמן של פאם קלים ונוחים לשימוש, מונעים הידבקות, מאפשרים שליטה בכמות השמן וחסכוניים בקלוריות.

צילום: עמית שטראוס

מחיר והיכן ניתן להשיג: את פאם- תרסיס על בסיס שמנים לצלייה, כמו גם את כל תרסיסי השמן הנוספים של פאם, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות. פאם – תרסיס על בסיס שמנים לצלייה מוצע במיכל המכיל 141 גרם ומחירו המומלץ: 16.9-19.9 ₪.  לקראת יום העצמאות הוא מוצע במחיר מיוחד של 10 ₪. פאם- תרסיס על בסיס שמנים לצלייה  כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ, חוג חתם סופר פ"ת וה- OK ובאישור הרבנית הראשית לישראל.

 

תרסיסי השמן של פאם מיובאים לישראל ומשווקים בה ע"י חברת ליימן שליסל, אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת מובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון.  ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-530 איש.