כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – שני תבשילים שונים בסיר אחד

חדש – שני תבשילים שונים בסיר אחד

חברת נעמן מציגה קונספט חדשני ייחודי המאפשר הכנת 2 תבשילים שונים בו זמנית בסיר אחד

 

בשנים האחרונות זוכה סיר הבישול (הסוטאז') שכבר התביית בכבוד בלקסיקון של אוהבי הבישול, להפוך לכלי בישול עיקרי, נוח ומקצועי  בבתים רבים בישראל. כלי שהבישול בו מרגש, ולא רק את בשלני הגורמה.

צילום: שירה רז

נעמן לקחה את סירי הבישול צעד אחד קדימה והחלה לשווק בחנויות הרשת סירים חדשניים המחולקים לשניים באמצעות דופן הפרדה. בעצם שני סירים בקנייה אחת. זוהי אופציה שמאפשרת בעת ובעונה אחת להכין שני תבשילים שונים בסיר אחד. זה יכול להיות שני תבשילי אורז שזמני הבישול שלהם תואמים, או תבשיל עוף שלאחר שבושל בחלקו האחד של הסיר מצטרף אליו תבשיל "שכן" כמו: תוספת של ירקות, קטניות, קינואה , פסטה או אורז. הפרקטיות של הכלי בנוסף ליופיו ולנוחותו מאפשרת כמובן גם את ההגשה המושלמת מהכיריים או מהתנור ישר אל שולחן האוכל. 

צילום: שירה רז

הסיר המחולק החדש מבית נעמן, עשוי יציקת אלומיניום עם ציפוי פנימי NON STICK המונע את הדבקות המזון ומאפשר גם שימוש בטוח בכמות מופחתת של שמן. צבעו השחור מקנה לו מראה מקצועי, אלגנטי אחיד והידיות הארגונומיות נועדו לשפר את נוחות האחיזה. שכבת צבע חיצוני של תחתית הסוטאז' נועדה לשמירה על חוזק ויציבות התחתית בטמפרטורות גבוהות. הסיר מתאים לשימוש בכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה ולשימוש בתנור בחום עד 200 מעלות. מתאים לניקוי במדיח כלים.

להשיג בחנויות נעמן בפריסה ארצית