כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – "קליקרים", מוצר מהפכני המחליף את הצורך היום יומי לקשור את שרוכי הנעלים

 פתרון כחול לבן מהפכני ואולטימטיבי לצורך היום יומי לקשור את שרוכי הנעלים

 מתאים : לילדים המתקשים בקשירת הקשר המיוחד, מבוגרים ובעלי מוגבלות בכיפוף הגב למשך זמן ארוך, אנשים המעוניינים בקיצור זממני ההתעסקות עם קשירת שרוכי הנעלים.

התמונה הועתקה מדף הפייסבוק של המותג "קליקרים" – https://www.facebook.com/clickrse/?fref=ts

 נא להכיר: "קליקרים", מוצר מוביל לפתרון קשירת שרוכי הנעלים, שיאפשר היפרדות לתמיד מהצורך היום יומי להתכופף לפרק זמן ארוך יחסית לצורך קשירת שרוכי הנעלים שלכם. קליקרים הוא מוצר חדשני שיזמו איתי שרמן וטל טסמן.

בין אם אתם ילדים בגיל בית ספר, צעירים בשנות העשרים, צעירים ברוחם בשנות השישים וצפונה, ספורטאים, שוטרים, חיילים, או כאלה  שנמאס להם לקשור את שרוכי הנעלים,  אתם במרחק של קליקר אחד מלשנות את המצב.

איתי שרמן: "הרעיון של הקליקרים נוצר מתוך צורך משפחתי ואישי למצוא עזרה לכאבי גב ובעיות מוטוריות שמקשות על שריכת השרוכים.  אחרי חיפוש עיקש לפתרונות יעילים הבאנו את הקליקרים, מתוך הבנה ששריכת נעליים היא לא פעולה פשוטה לאנשים מבוגרים או לבעלי צרכים מיוחדים ואפילו לילדים והורים שרוצים לחסוך עשר דקות בהתארגנות הבוקר".

שריכת נעליים וקשירת הקשר הסופי היא פעולה לא פשוטה לחלק מהאנשים, ילדים, מבוגרים מאד ובעלי צרכים מיוחדים. בגיל מבוגר אנחנו לא גמישים כמו פעם ולהתכופף לפרק זמן ארוך לצורך קשירת השרוכים זה ממש לא פשוט. שריכת נעלים גוזלת זמן יקר  ושימוש במוצר החדשני והמהפכני יכול לחסוך כעשר דקות על הבוקר בארגון הילדים לגן ולבית הספר, כמו גם ביציאה לעבודה, לפעילות ספורטיבית ואפילו לעבודה בצבא או במשטרה.

טל טסמן: "קליקר הינו מוצר ייחודי שמשחרר את כל המשפחה מפעולת קשירת השרוכים לתמיד. המוצר מותקן באופן קבוע על הנעלים ומשדרג באופן מיידי את איכות החיים בכל גיל. אם חשוב לכם לשמור על מראה נקי ומסודר בין פגישות, לילדכם בגן המשחקים או סתם בריצת הבוקר קליקרים הוא הפתרון. קליקר מעניק עוד "טוויסט" לנראות של הנעליים. ועכשיו כל מה שנשאר זה להזמין את ה"קליקר" עד הבית ולקחת חלק במהפכת השרוכים שלנו."

לרגל ההשקה "קליקרים" במחיר מיוחד !

 

התמונה הועתקה מדף הפייסבוק של המותג "קליקרים" – https://www.facebook.com/clickrse/?fref=ts

 

אז למה בעצם צריך את זה ?

* קושי ממשי לבעלי מוגבלות לבצע קשירת השרוכים בצורה מיטבית.

* צורך בקשירת שרוכי הנעלים במהירות (שוטרים, חיילים, ספורטאים ועוד….)

* פותר את הצורך בהשקעת זמן יקר בלימוד ילדים קטנים לקשור את שרוכי הנעלים.

* קשר השרוכים  נפתח וצריך לעצור כדי לקשור אותו, אחרת יש מצב שנדרוך על השרוך וניפול,

* קשר השרוכים  נפתח בזמן רכיבה על אופניים וקיימת סכנה ממשית שהשרוך ייתפס בגלגל השיניים של האופניים ויגרום להתהפכות.

 

התמונה הועתקה מדף הפייסבוק של המותג "קליקרים" – https://www.facebook.com/clickrse/?fref=ts

 

קשר עם המותג "קליקרים"

לאתר האינטרנט של "קליקרים" לחץ כן

לדף הפייסבוק של " קליקרים" לחץ כאן

לרכישת מוצרי "קליקרים" לחץ כאן און ליין לחץ כאן

קליקרים הוא מוצר חדשני שהביאו לארץ איתי שרמן וטל טסמן.

הרעיון של הקליקרים נוצר מתוך צורך משפחתי ואישי למצוא עזרה לכאבי גב ובעיות מוטוריות שמקשות על שריכת השרוכים.  אחרי חיפוש עיקשלפתרונות יעילים הבאנו את הקליקרים,

מתוך הבנה ששריכת נעליים היא לא פעולה פשוטה לאנשים מבוגרים או לבעלי צרכים מיוחדים ואפילו לילדים והורים שרוצים לחסוך עשר דקותבהתארגנות הבוקר.

קליקר הינו מוצר ייחודי שמשחרר אתכם ואת כל המשפחה שלכם מפעולת קשירת השרוכים לתמיד. המוצר קבוע על הנעלים ומשדרג את איכותהחיים – בכל הגילאים. ואם חשוב לכם לשמור על מראה נקי ומסודר בין פגישות, בגן המשחקים או סתם בריצת הבוקר, קליקר מעניק עוד טוויסטלנראות הנעליים.